کد خبر : 29156 / /
/

در دنیای پرشتاب امروزی، مطلع‌ماندن از آخرین اخبار و روندهای بازار مالی برای تصمیم‌گیری آگاهانه اهمیت بسیاری دارد. در این میان، آشنایی با سایت dailyfx به‌عنوان یکی از وب‌سایت‌های محبوب در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مفید است. DailyFX، وب‌سایتی است که اخبار، تحلیل‌ها و منابع آموزشی را برای معامله‌گران در بازار ارز فراهم می‌کند. همچنین، با ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارها و ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کند تا از تحولات بازار مطلع شوند و تصمیمات تجاری آگاهانه بگیرند.

 

منابع

googleforex

globalbankingandfinance

dailyfx

آشنایی با سایت dailyfx در یک نگاه

یکی از ویژگی‌های کلیدی DailyFX، پوشش خبری جامع آن است که شامل به‌روزرسانی شاخص‌های اقتصادی، اطلاعیه‌های بانک مرکزی و رویدادهای ژئوپلیتیکی خواهد بود که می‌تواند بر قیمت ارز تاثیر بگذارد. این وب‌سایت، همچنین ابزارهای تحلیل تکنیکال، تفسیر بازار و منابع آموزشی را برای کمک به کاربران در بهبود مهارت‌های معاملاتی خود ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر این، DailyFX وبینارهای زنده و جلسات معاملاتی را با تحلیل‌گران مجرب ارائه می‌دهد و برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که با کارشناسان تعامل داشته باشند و از بینش آن‌ها بیاموزند. آشنایی با سایت Tdailyfx سیگنال‌ها و هشدارهای معاملاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا از حرکات بازار جلو بزنند و فرصت‌های معاملاتی بالقوه را شناسایی کنند.

 

برنامه‌های موبایل

اپلیکیشن موبایل DailyFX که در سال 2017 راه‌اندازی شد، توسط بیش از 50000 معامله‌گر دانلود شده است. این برنامه، نسخه موبایل پیشرفته از DailyFX را برای کاربران iOS و Android از جمله لیست‌ها و نمودارهای سفارشی ارائه می‌دهد.

دوره معاملاتی DailyFX

دوره معاملاتی فارکس DailyFX، متعهد به ارائه بهترین ابزار و منابع آموزشی در وب به معامله‌گران است. این برنامه، برای معرفی ابزارها و تکنیک‌های معاملاتی محبوب به‌گونه‌ای طراحی شده است که هم معامله‌گران جدید و هم باتجربه بتوانند از آن بهره‌ ببرند. بنابراین، آشنایی با سایت dailyfx به نظر یکی از ضروریات است.

این دوره، شصت درس ویدیویی، شامل 15 موضوع معاملاتی و بیش از ده ساعت وبینار زنده تحت رهبری مدرس در هر هفته را شامل می‌شود.

انجام تکالیف دوره

افراد، می‌توانند علاوه‌بر ویدئوها و وبینارها، با تکمیل تکالیف درسی خود، از طریق بحث‌های انجمن، یادگیری خود را افزایش دهند. معمولا اطلاعات به‌تنهایی کافی نیست. اکثر افراد، همچنین یک معلم و مربی می‌خواهند؛ کسی که در این راه به آن‌ها کمک کند. درس‌های زنده، به معامله‌گران امکانی فراتر از ایده‌های بازار را ارائه می‌دهد؛ می‌توانند بررسی کنند که چگونه این ایده‌ها کشف می‌شوند.

کوچینگ دوره

از آن‌جایی که تجارت برروی تحلیل تکنیکال، می‌تواند در هر بازاری اعمال شود، کوچینگ روی محصولات CFD مانند کالاها، طلا و نفت نیز ارائه خواهد شد.

این کوچینگ، تاثیر پایداری بر معامله‌گران دارد؛ زیرا، آن‌ها ابزارهایی برای یافتن فرصت‌ها خواهند داشت. فرمت برنامه درسی «با سرعت خودت برو» و «آنچه را که می‌خواهی بیاموز» به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که تا زمانی که می‌خواهند روی موضوعات خاصی تمرکز کنند. آشنایی با سایت dailyfx، به منظور ارائه بازخورد از طریق ویدیوها، استراتژی‌های معاملاتی و مربیگری فوق‌العاده است.

https://www.dailyfx.com/

سیگنال‌های معاملاتی

یک سناریوی ایده‌آل برای یک معامله‌گر فارکس، این است که دقیقا بداند بازارها براساس سیگنال‌های معاملاتی که در 100٪ مواقع درست هستند. البته، چنین چیزی امکان‌پذیر نیست؛ زیرا، عوامل بی‌شماری بر بازارهای ارز تاثیر می‌گذارد. تنها راه، باقی‌مانده مقایسه سودآورترین سیگنال‌ها و انتخاب از بین آن‌ها است.

سیگنال‌های معاملاتی DailyFX، طوری طراحی شده‌اند که به شما می‌گویند چه زمانی وارد معامله شوید، چه زمانی سود ببرید یا چه زمانی ضرر خود را کاهش دهید. این ابزار کاربرپسند، سیگنال‌های معاملاتی را ارائه می‌دهد که 12 جفت ارز را به‌همراه شش استراتژی معاملاتی مختلف پوشش می‌دهد که 24 ساعت شبانه‌روز به‌روز می‌شوند. آشنایی با سایت dailyfx، شما را برای ورود به معاملات از طریق این استراتژی‌ها آماده می‌کند.

با سیگنال‌های معاملاتی DailyFX، می‌توانید عملکرد هریک از استراتژی‌های ارائه‌شده را در طول شصت روز گذشته مشاهده کنید. شما همچنین به مشاهده درصد دقت برای هر استراتژی، درصد معاملاتی را که طبق دستورالعمل استراتژی اجرا شده است و نتیجه سودآوری آن، دسترسی دارید. لطفا توجه داشته باشید که عملکرد گذشته، نتایج آینده را تضمین نمی‌کند.

سیگنال‌های معاملاتی DailyFX چگونه کار می‌کند

سیگنال‌های معاملاتی DailyFX، شش استراتژی مختلف را با استفاده از سه رویکرد معاملاتی ارائه می‌دهد:

  • استراتژی‌های محدوده: اغلب زمانی که بازار با سطوح حمایتی و مقاومتی مشخص درحال حرکت است، بهترین عملکرد را دارد.

  • استراتژی‌های شکست: اغلب زمانی بهترین کار را انجام می‌دهند که اقدام، قیمت این سطوح را شکسته باشد و درحال ایجاد بالاترین یا پایین‌ترین قیمت جدید باشد.

  • استراتژی‌های مومنتوم: زمانی کار می‌کنند که بازار جهت کوتاه‌مدت مشخصی داشته باشد.

آنالایزر فنی DailyFX

در دوره آشنایی با سایت dailyfx با نمودارها، اطلاعات فنی و داده‌های تاریخی روبه‌رو هستید که در ابتدا تحلیل معاملات فارکس را دشوار جلوه می‌دهند.

برای آن دسته از معامله‌گرانی که زمان تجزیه‌وتحلیل هر حرکت قیمتی و مقایسه سناریوهای مختلف برای ایجاد یک استراتژی معاملاتی را ندارند، DailyFX Technical Analyzer بینشی در مورد جدیدترین تغییرات قیمت با استراتژی معاملاتی متفاوت ارائه می‌دهد.

Technical Analyzer، آخرین تحلیل‌ها را در یک خلاصه کوتاه و جامع برای جفت ارزهای اصلی، طلا و نفت خام ارائه می‌دهد. در طول ساعات معاملات فعال، خلاصه‌ها اغلب هر دو دقیقه به‌روز می‌شوند.

Technical Analyzer، ابزارهایی مانند سوگیری کوتاه‌مدت، سوگیری میان‌مدت، تغییر و سایر بینش‌ها در مورد جفت ارز ارائه می‌دهد. در نمودارها، سطوح حمایت و مقاومت مشخص شده‌اند و فلش‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدانید که تحلیل‌گران DailyFX معتقدند در حرکت جفت ارز منتخب به‌صورت روزانه چه اتفاقی خواهد افتاد.

ویژگی Alerts

بخش Alerts، یکی دیگر از ویژگی‌های مفید در Technical Analyzer برای معامله‌گرانی است که تعدادی اندیکاتور فنی را دنبال می‌کنند. این ابزار، در دوره آشنایی با سایت dailyfx به شما اجازه می‌دهد تا شاخص‌هایی مانند میانگین متحرک 20 روزه، میانگین متحرک 50 روزه، تقاطع بین این دو، MACD، باندهای بولینگر و موارد دیگر را به‌‌طور همزمان روی یک صفحه نمایش دنبال کنید. صفحه نمایش، دقیقا می‌گوید که این نشانگرهای محبوب در آن لحظه چه سیگنالی می‌دهند.

شاخص احساسات سوداگرانه: توپ کریستال معاملات فارکس

یکی از مهیج‌ترین ابزارهای ارائه‌شده توسط DailyFX+، شاخص احساسات سوداگرانه (SSI) است. اکثر معامله‌گران فارکس، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال برای پیش‌بینی جهت بازار فارکس و زمان‌بندی ورود و خروج خود را مورد استفاده قرار می‌دهند. در بازار آتی، معامله‌گران به ابزار سومی دسترسی دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا این اهداف را به انجام برسانند و بینشی در مورد آنچه معامله‌گران دیگر فکر می‌کنند، داشته باشند.

دسترسی به بینش سایر معامله گران از طریق SSI

از آن‌جایی که بازار آتی در یک صرافی متمرکز است، معامله‌گران می‌توانند در گزارش‌هایی مانند گزارش هفتگی تعهدات معامله‌گران CFTC، موقعیت سایر معامله‌گران را ببینند. برخلاف بازارهای آتی، بازار فارکس عمدتا "بیرون از بازار" انجام می‌شود؛ به این معنی که غیرمتمرکز است. این امر، یافتن حجم جامع یا داده‌های خاص را دشوار می‌کند. اما، DailyFX اقداماتی را در تلاش برای پرکردن این شکاف با ارائه دسترسی مشتریان به داده‌های مربوط به منافع باز و موقعیت‌یابی اختصاصی انجام داده است.

SSI، در دوره آشنایی با سایت dailyfx به مشتریان اطلاعاتی تقریبا بی‌نظیر از احساسات بازار فارکس ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، SSI دو بار در روز با اطلاعات فعلی در +DailyFX به‌روز می‌شود. این امر، در تضاد کامل با گزارش هفتگی تعهدات معامله‌گران محسوب می‌شود که تنها داده‌هایی را نشان می‌دهد که سه روز به تعویق افتاده است.

جمع بندی

DailyFX، منبعی ارزشمند برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی است که به‌دنبال آگاهی از بازار ارز هستند. آشنایی با سایت dailyfx با پوشش خبری جامع، ابزارهای تجزیه و تحلیل و منابع آموزشی، اطلاعات و ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد معاملات نیاز دارند. چه یک معامله‌گر مبتدی یا یک سرمایه‌گذار باتجربه باشید، DailyFX می‌تواند به شما کمک کند که از روندهای بازار پیشی بگیرید و از فرصت‌های معاملاتی خود نهایت استفاده را ببرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.