کد خبر : 29165 / /
/

 

اگر دارنده گوشی آیفون و عضو خانواده بزرگ اپل باشید، حتماً می‌دانید که این شرکت علاوه بر تولید ابزارهای سخت‌افزاری، محصولات نرم‌افزاری مختلفی را نیز ارائه می‌کند که استفاده از آن‌ها به‌واسطه خرید گیفت کارت ایفون برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است. در حقیقت نرم‌افزارهای متمایز و انحصاری این شرکت محبوب وظیفه تبلیغ و بازاریابی فروش گوشی‌های آیفون را بر عهده گرفته‌اند. نرم‌افزار اپل موزیک یکی از محصولاتی است که شرکت اپل برای کاربران خود فراهم کرده است تا تمام نیازهای شنیداری آن‌ها، از شنیدن موسیقی باکیفیت گرفته تا گوش دادن به ایستگاه‌های رادیویی را فراهم کند. اپل موزیک خود از قابلیت‌های مختلفی تشکیل گردیده که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، موزیک سینگ (Music Sing) نام دارد. با فعال‌سازی موزیک سینگ در این نرم‌افزار می‌توانید متن ترانه در حال پخش را مشاهده و با خوانندگان محبوب خود هم‌سرایی کنید.

 

موزیک سینگ چیست؟

چندی قبل شرکت اپل در به‌روزرسانی ویندوز عامل iOS 16.2 از سرویس شگفت‌انگیزی به نام موزیک سینگ رونمایی کرد. به‌واسطه این سرویس اپل، شنونده می‌تواند به جای شنیدن منفعلانه موسیقی، صدای خواننده را کاهش داده و خود به جای خواننده به آوازخوانی مشغول شود. این ابزار در حقیقت صدای آواز خوانندگان را از پس‌زمینه ترانه جدا کرده و امکان تنظیم میزان صدای خواننده را برای هم‌سرایی و یا تک‌خوانی ترانه‌ها فراهم می‌کند. افزون بر این موارد، سرویس موزیک سینگ قادر است متن لحظه‌ای ترانه‌هایی را که قصد همخوانی و اجرای آن‌ها را دارید، با فونت‌هایی بزرگ و رنگارنگ به شما نشان دهد تا خوانندگی را به تفریحی لذت‌بخش برای شما مبدل کند.

اپل موزیک سینگ در چه دستگاه‌هایی کار می‌کند؟

متأسفانه موزیک سینگ برای تمام دستگاه‌های اپل در دسترس نیست و امکان استفاده از این سرویس صرفاً در آیفون ۱۱ یا جدیدتر (با سیستم عامل iOS 16.2 یا بالاتر)، اپل آیپاد نسل سوم یا جدیدتر (با سیستم عامل iPadOS 16.2 یا بالاتر) و اپل تی وی فورکی ۲۰۲۲ (با سیستم عامل tvOS 16.2 یا جدیدتر) وجود دارد.

آموزش فعال‌سازی اپل موزیک سینگ

برای استفاده از اپل سینگ باید اشتراک ماهانه اپل موزیک را خریداری کنید. ازآنجایی‌که امکان پرداخت هزینه اشتراک اپل موزیک به‌واسطه شرکت‌های مالی جهانی برای ایرانیان کار دشواری است، بهترین راهکار برای گذر از محدودیت‌های مالی ایالات‌متحده، خرید گیفت کارت ایفون است. در حقیقت گیفت کارت اپل ارزان، آسان‌ترین روش پرداخت هزینه‌ محصولات نرم‌افزاری اپل محسوب می‌شود.

پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز و تهیه اشتراک ماهانه اپل موزیک، می‌توانید برنامه اپل موزیک را در آیپاد یا آیفون خود باز کرده و آهنگی را که از موزیک سینگ پشتیبانی می‌کند جستجو و پخش کنید. سپس در بخش تحتانی سمت چپ صفحه، دکمه لیریک (متن آهنگ) را که با علامت نقل قول مشخص شده است، لمس کنید. با انجام این کار، آیکون سینگ (خواندن) با علامت میکروفن در بالای نوار پخش ظاهر می‌شود. با انتخاب این گزینه می‌توانید سرویس سینگ را فعال کرده و صدای خواننده را روی کم‌ترین میزان ممکن قرار دهید. در صورت انتخاب آهنگی که توسط دو خواننده اجرا می‌شود، آهنگ به دو بخش مختلف در نمایی دو طرفه (Duet View) پخش می‌گردد تا امکان خواندن ترانه به صورت گروهی با دوستان و اطرافیان نیز فراهم گردد.

5

آیا گیفت کارت اپل صرفاً جهت تهیه اشتراک اپل موزیک کاربرد دارد؟

پاسخ منفی است. با خرید گیفت کارت اپل ایدی علاوه بر تهیه/تمدید اشتراک ماهانه اپل موزیک می‌توانید از دیگر سرویس‌های سرگرم‌کننده اپل نظیر اپل آرکید (سرویس اشتراکی بازی)، اپل تی وی (سرویس اشتراکی فیلم) و اپل آیکلود پلاس (سرویس پشتیبان‌گیری داده‌ها در فضای ابری) بهره‌مند گردید. افزون بر این موارد، خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل جواز تهیه تمام محصولات نرم‌افزاری شرکت اپل، اعم از بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و نرم‌افزار تا سقف ۵ دلار (اعتبار موجود روی گیفت کارت) برای شما فراهم می‌کند. بنابراین گیفت کارت اپل راهکاری مؤثر و آسان برای پرداخت هزینه نرم‌افزارهای پولی اپ استور و عضویت در اشتراک تمام سرویس‌های اپل محسوب می‌شود.

خرید گیفت کارت اپ استور از چه وب‌سایتی توصیه می‌شود؟

محبوبیت گیفت کارت اپل در ایران موجب شده است که بسیاری از وب‌سایت‌های ایرانی اقدام به فروش این کارت‌های هدیه پرطرفدار کنند، اما متأسفانه برخی از این وب‌سایت‌ها فاقد نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای لازم قانونی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هستند. از این رو توصیه می‌شود همواره قبل از تهیه گیفت کارت ایفون به قدمت، اعتبار و شهرت وب‌سایت انتخابی خود توجه کرده تا خریدی امن و آسوده را تجربه کنید و در دام افراد سودجو و کلاهبرداری که در این حوزه فعالیت می‌کنند، گرفتار نشوید. سیبچه به عنوان اولین بازارچه دانلود اپ‌های ویندوز عامل ios، با قدمتی بیش از یک دهه و شهرتی به وسعت آوازه آیفون، نامی آشنا برای تمام ایرانیان است. این بازارچه سال‌هاست که به خدمات‌رسانی به دارندگان گوشی‌های آیفون در ایران مشغول بوده و سابقه درخشانی را در این زمینه از خود برجای گذاشته است. با خرید گیفت کارت اپل سیبچه، علاوه بر تجربه خریدی مطمئن و آسان، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین سیبچه نیز برخوردار گردید تا چنانچه با هرگونه اشکالات و خطاهای نرم‌افزاری مواجه گشتید، به راحتی با مشاوره رایگان پشتیبانی سیبچه از تمام موانع نصب و فعال‌سازی گیفت کارت گذر کنید.

6

آموزش نصب سیبچه در اپل

با نصب بازارچه سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه پرطرفدار، علاوه بر خرید گیفت کارت سیبچه می‌توانید اپ‌های ایرانی را نیز بدون هیچ محدودیتی در گوشی آیفون خود نصب کرده و دسترسی پیوسته و سریعی به اپ‌های وطنی داشته باشید. ازآنجایی‌که امکان دانلود مستقیم اپ‌های ایرانی در اپ استور اپل وجود ندارد، برای نصب اپ‌های ایرانی باید سیبچه رایگان برای اپل را روی گوشی خود نصب کرده و سپس اقدام به خرید اشتراک سیبچه یک ماهه کنید تا دسترسی همیشگی و آسانی به اپ‌های کاربردی ایرانی داشته باشید.

نصب سیبچه بسیار ساده و در سه مرحله دانلود سیبچه، ثبت دستگاه و خرید اشتراک صورت می‌پذیرد. در مرحله اول باید نام سیبچه را در مرورگر سافاری خود جستجو کرده و پس از ورود به وب‌سایت این بازارچه، گزینه آبی‌رنگ دانلود سیبچه را لمس کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد نمایید و کد تائید ارسالی را در فضای خواسته شده جایگذاری کنید. در آخر گزینه ثبت دستگاه را انتخاب کنید و دکمه شروع نصب را بفشارید تا سیبچه روی دستگاه شما نصب گردد. پس از ثبت شناسه دستگاه و خرید اشتراک سیبچه می‌توانید این بازارچه را روی گوشی خود برای همیشه فعال کنید.

ازآنجایی‌که قیمت خرید اشتراک سیبچه براساس دلار تعیین می‌شود و تحت تأثیر نوسانات بازار متغیر است، توصیه می‌شود اشتراک ۶ ماهه سیبچه را خریداری کنید تا دسترسی خود را در مدت زمانی طولانی به اپ‌های ایرانی حفظ کنید و در صورت افزایش قیمت خرید اشتراک سیبچه 6 ماهه در ماه‌های آتی متضرر نگردید.

سخن آخر

در این مقاله با سرویس موزیک سینگ و نحوه کارکرد آن آشنا شدید و خواندید که فعال‌سازی این قابلیت مستلزم تهیه اشتراک ماهانه اپل موزیک و خرید گیفت کارت ایفون از بازارچه سیبچه است. گفتنی است که کارائوکه یا همان کاهش/حذف صدای خواننده برای همخوانی با آهنگ در گذشته نیز به عنوان قابلیتی سرگرم‌کننده در پخش‌کننده‌های خانگی نسل قبل تعبیه می‌شد، اما اکنون شرکت اپل با سرویس موزیک سینگ خود این ویژگی شگفت‌انگیز را احیا کرده است تا تجربه لذت‌بخش خوانندگی بدون نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای را برای دارندگان آیفون فراهم سازد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.