کد خبر : 29177 / /
/

 

نام اصلی: حامد صفری نژاد

نام هنری: حامد هادی

متولد: 22 فروردین 1371

زمینه فعالیت: موسیقی

حرفه فعالیت: خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز

شغل : گرافیست

بیوگرافی حامد هادی :

حامد صفری نژاد خواننده ، ترانه سرا و آهنگساز سبک پاپ ایرانی ، متولد 22 فروردین 1371 در شهر رشت می باشد.

حرفه اصلی او طراحی گرافیک میباشد و در حال حاضر در زمینه طراحی بسته بندی و طراحی سایت فعالیت میکند،

از 8 سالگی ورزش میکند و مربیگری ورزش رزمی نین جوتسو را دارد .

حامد هادی اصالتا گیلانی اما از کودکی ساکن کرج و تهران می باشد .

او یک خواهر بزرگتر دارد .

وی به دلیل علاقه شدید به پدرش نام هنری خود را ( حامد هادی ) برگزید . ( هادی ) نام پدر اوست .

تحصیلات

او در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و چندین مدرک بین المللی مرتبط با طراحی گرافیک دارد .

کودکی

حامد هادی از کودکی علاقه زیادی به بازیگری و موسیقی داشت . او در سنین کودکی قاری قرآن بوده و با گذر زمان به خواننده روی آورد و موفق به ساخت قطعه ( سلام ) با ترانه خودش به عنوان اولین موزیک خود شد .

 

ازدواج و همسرش

حامد هادی خواننده پاپ در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده و صحت ندارد.

فعالیت های موسیقی

حامد هادی در سنین نوجوانی چندین ترانه نوشته و به صورت مبتدی به خوانندگی پرداخته بود . گاهی در کافه های دوستان خود اجراهایی داشته و گاهی در مراسم ها ی ارگانی . در سال 1396 با دو برادر دو قلو هنرمند ( امین و امید ) آشنا شد و دربهای جدیدی به دنیای موسیقی برای وی باز شد که بعد از تمرینات بسیاری موفق به انتشار اولین قطعه موسیقی خود به نام ( سلام) در بهار 1400 شد .

9

پس از آن موزیکهایی به نام های خواب شیرین در دو ورژن و پاییز ( بگید بباره بارون ) را منتشر کرده .

در حال حاضر چند قطعه دیگر به نام های حسرت ، حضور ، شمال ، بارون و ... در صف انتشار هستند که بزودی در مارکت موسیقی به اشتراک گذاشته خواهند شد . این همکاری همچنان ادامه دارد و در حال ساخت آلبوم و تک آهنگ های جدیدش است.

نگاه حامد هادی به مارکت موسیقی ایران

از نظر حامد هادی موسیقی ایران در هر دوره ای و تغییرات زیاده داشته و متاسفانه خیلیها تلاش به تخریب آن داشتند اما با حضور اساتید بزرگ در این عرصه بارها و بارها ثابت شده ،این هنر که در تاریخ این مرز و بوم پیشینه ی بزرگی دارد ، همچنان عظمت خود را حفظ کرده .در کل حامد هادی موسیقی را ( سلیقه ای ) میداند .

علاقه مندی ها :

موسیقی ، سفر ، ورزش رزمی ، طبیعت گردی

10

سبک موسیقی مورد علاقه :

پاپ ، سنتی ، هیپ هاپ

صفحات مجازی و فعالیت اینستاگرامی حامد هادی :

حامد هادی را در اینستاگرام با آیدی ( hamedhadimusic ) میتوانید دنبال کنید و با مراجعه به سایت رسمی حامد هادی ( hamedhadi.com ) ) و تمام سایتهای مجاز موسیقی و در تمام پلتفرم های پخش موزیک اعم از اسپاتی فای ، یوتوب ، ساند کلاد ، اپل موزیک و ... به تمام موزیکهای حامد هادی دسترسی داشته باشید .

ترانه و موزیکهای حامد هادی

  • سلام ( منتشر شده )
  • خواب شیرین ( منتشر شده )
  • پاییز ( منتشر شده )
  • حضور ( بزودی )
  • حسرت ( بزودی )
  • شمال ( بزودی )
  • بارون ( بزودی )

 

مصاحبه با حامد هادی

خب تا اینجا آشنایی خوبی با زندگینامه حامد هادی پیدا کردیم و از فعالیت ها و همکاری های پر سر و صدای حامد هادی گفتیم.

می خواهیم بدونیم باتوجه به موزیک هایی که تا امروز منتشر کردی، مخاطب هات با کدوم یکی از کارها ارتباط بیشتری گرفته اند؟

من خودم موزیک سلام رو خیلی دوست دارم به شاید به این دلیل که اولین کاری بود که منتشر شد و ذوقشو داشتم و اولین ترانه ای بود که نوشته بودم و مجوزشو دریافت کرده بودم . اما احساس کردم کار دوم که منتشر شد به نام خواب شیرین خیلی بیشتر به چشم اومد و خیلیها باهاش ارتباط گرفتن حجم پیامهای دریافتی بیشتر بود و خیلی ها باهاش خاطره سازی کردن .

آیا شما به صورت مجاز کار میکنید و برای موزیکها مجوز میگیرید ؟

تمام موزیک های بنده با مجوز منتشر شدن و تا این لحظه 5 ترانه از بنده در کتابخانه ملی ثبت شده و در تلاش برای بالا بردن این آمار هستم . قطعا اگر محدودیتها نبود این تعداد الان خیلی بیشتر بود چون خیلی از ترانه ها شرایط گرفتن مجوز ندارن .

آقای حامد هادی دلیل کم کار بودن شما چیه ؟

ببینید موزیک باید به دل بشینه ترانه باید پر محتوی باشه و کیفیت کار باید جوری باشه که لایق گوش مخاطب باشه اگر قرار باشه بدون رعایت کردن این موارد پشت سر هم یک سری موزیک بی محتوی و بی کیفیت تولید و منتشر کنیم نه تنها توهین به مخاطب محسوب میشه بلکه هیچ تاثیر مثبتی در روند محبوبیت و شهرت ما نمیزاره و مسئه بعدی اینه که ساخت یک موزیک خوب هزینه های زیادی داره و خواننده هایی که حامی و تهیه کننده ندارن متاسفانه شرایط براشون سخت میشه و برای ساخت هر ترک باید هزینه های سنگینی رو بپردازن این تنها یمی از دلایل هستش و تو این شرایط ما مجبور به فعالیت در زمینه های شغلی دیگه هستیم که خودش میتونه زمان زیادی از ما بگیره و کار مارو کند کنه .

نظر شما در مورد خواننده هایی که نوازندگی هم میکنن چیه ؟

موسیقی هم مانند زبان مادری هر کشوری یک الفبا داره و این الفبا در تمام سازها ، نرم افزارهای استدیو و سبکهای خوانندگی یکسانه و هر موزیسینی باید این الفبا رو کامل بلد باشه . حالا اگر یه خواننده توانایی نوازندگی هم داشته باشه میتونه درک کاملتری از این الفبا داشته باشه و خیلی بهش کمک میکنه بتونه اجراهای سالمتری داشته باشه . و یک خواننده برای خوانندگی در استودیو باید تمام اینهارو بلد باشه .

آیا شما خودتونم نوازندگی میکنید ؟

بله بنده نه در سطح حرفه ای اما برای تمریناتم نوازندگی با گیتار هم دارم

11

فکر می کنی موسیقی ما برای رسیدن به شرایط ایده آل چه چیزی کم دارد؟

به نظرم موزیکهای بی محتوی خیلی دارن زیاد میشن کاش مخاطب ها به جای اینکه فقط به سبک و نوع ملودی موزیکها توجه کنند ، نگاهی هم به متن ترانه و محتوی اون بندازن . واقعا قسمت اصلی ساختار یک موزیک ترانه اون هستش ما در اصل داریم یه متن رو با آهنگ خاصی میخونیمش .

فکر میکنی در موسیقی ما مافیا و دست های پشت پرده وجود دارد؟

حقیقتا من خیلی اهل صحبتهای کلیشه و یا سیاسی نیستم اما بحث مافیا متاسفانه در همه زمینه ها وجود داره شما یه نگاه سطحی به اطراف خودتون بندازید استعدادهایی میبینید که اگر یکم حمایت بشن چقدر میتونن رو پیشرفت موسیقی ما تاثیر گذار باشن ، اما متاسفانه همه چیز شده پول اونی که پول داشت باشه و اونی که حمایت مالی بشه حتی با نداشتن استعداد هم میتونه تو صدر باشه و متاسفانه برای کوتاه مدت !

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.