کد خبر : 29197 / /
/

 

 

آنتالیا یکی از شهرهایی است که بین گردشگران جایگاه ویژه‌ای دارد. این شهر شامل جاذبه‌های دیدنی زیادی است. این شهر همچنین دارای آثارهای باستانی زیبایی است. شما می‌توانید برای سفر به این شهر از تور آنتالیا استفاده کنید. آنتالیا یکی از شهرهای به اصطلاح تابستانی است و برف و سرمای شدید به ندرت در این شهر دیده می‌شود. هزینه‌های زندگی در آنتالیا نسبت به استانبول کمتر است. در ادامه جاذبه‌های دیدنی این شهر و بهترین هتل‌های آن را برای گردشگران معرفی می‌کنیم پس با 20gasht.com همراه باشید.

جاذبه‌های دیدنی آنتالیا

بسیاری از افراد بر این باورند که وجود هتل‌های با امکانات و معروف گردشگران را به تور آنتالیا جذب می‌کند. آنتالیا شامل جاذبه‌های گردشگری مختلفی است. این جاذبه‌ها شامل امکان تفریحی، تاریخی، فرهنگی و... است. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های دیدنی این شهر را به شما معرفی می‌کنم. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود حتما از این اماکن دیدن کنید.

پرگا

معمولا افرادی که به آنتالیا سفر کرده‌اند پیشنهاد می‌کنند حتما از شهر باستانی پرگا دیدن کنید. این شهر باستانی یک آثار ارزشمند بسیار قدیمی به جا مانده از زمان‌های دور است. این شهر باقیمانده دوران امپراتوری هلنی است. ستون‌های بلند این شهر باستانی بسیار معروف و زیبا است. از آن‌جا که زنان در ساخت این شهر تاثیر زیادی داشتند مجسمه‌های بسیاری از آن‌ها در این شهر باستانی وجود دارد. این مجسمه‌ها بلند و زیبا هستند.

کاله ایچی

کاله ایچی هم یکی از شهرهای قدیمی آنتالیا است. این شهر باستانی را قلب تپنده آنتالیا می‌نامند. این شهر از دوران سلجوقی به جا مانده است. کاله ایچی شهری مدرن اما قدیمی است. بسیاری از کاخ‌های عثمانی در این شهر باستانی قرار دارد. قدمت این شهر حتی به زمان روم باستان هم می‌رسد. بنابراین بازدید از این شهر باستانی را باید در برنامه تور آنتالیا با پرواز ایرانی قرار دهید. خیابان‌های این قسمت از آنتالیا مراکز خرید زیادی دارد. بنابراین این قسمت از آنتالیا هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ خرید برای گردشگران اهمیت دارد. پیشنهاد می‌شود که در سفر خود از این بخش دیدن کنید.

دروازه هادریان

این دروازه به نام هادریان یا هادریانوس نامیده می‌شود. این دروازه به افتخار ورود امپراطور روم به این منطقه ساخته شده است. به همین دلیل از قدمت بسیار زیادی برخوردار است. این دروازه حدود ۱۳۰ سال پیش از میلاد مسیح بنا شده است. شما می‌توانید یک طبقه از این دروازه دو طبقه را مشاهده کنید. این دروازه از جنس سنگ مرمر است و سه طاق قوسی دارد. روی این طاق‌ها حکاکی‌های بسیار زیبا شده‌ است.

هتل‌های آنتالیا

2

آنتالیا جز شهرهایی است که هتل‌های بسیار با کیفیتی دارد. شما باید برای سفر به این شهر یک محل اقامت مناسب انتخاب کنید. گردشگران باید پیش از اقدام به سفر به فکر رزرو هتل باشند. برای شناخت بهتر هتل‌های این کشور یک لیست از آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. لیست بهترین هتل‌های تور آنتالیا به شرح زیر است:

  • هتل گرند رینگ
  • هتل لارا آنتالیا
  • هتل بلیس دلوکس
  • هتل پالمت فامیلی لارا
  • هتل پالمت فامیلی آنتالیا
  • هتل ملودی آنتالیا
  • هتل کرملین
  • هتل رگنوم کاریا
  • هتل تایتانیک
  • هتل ارماس کاپلان
  • هتل cender
  • هتل ریکسوس پریمیوم کمر
  • هتل آیدین بی کویین

مناطق آنتالیا

در آنتالیا مناطق مختلفی وجود دارد که به دلیل زیبایی‌ چشم نواز، مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در تور آنتالیا با پرواز ترک از این مناطق دیدن کنید. از مهم‌ترین مقاصد گردشگری می‌توان به کمر ب،لک و لارا اشاره کرد. در ادامه این مناطق را به شما معرفی می‌کنیم.

منطقه بلک

3

این منطقه به عنوان پایتخت گلف ترکیه شناخته می‌شود. این منطقه سال‌های زیادی میزبان مسابقات گلف بوده است. گردشگران زیادی منطقه بلک در تور آنتالیا را برای گلف بازی کردن انتخاب می‌کنند. این منطقه در شرق آنتالیا قرار دارد و هتل‌های بسیار معروفی در آن وجود دارد. در این منطقه جنگل‌های سبز، خط ساحلی، مکان‌های تاریخی و تفریح زیادی وجود دارد. به همین دلیل گردشگران جذب آن می‌شوند.

منطقه کمر

کمر یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در تور آنتالیا است. در جنوب شرقی آنتالیا قرار دارد. ساحل زیبای این منطقه، بازارهایی که دارد و رستوران‌های آن مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. سواحل این منطقه پرچم آبی دارند و این پرچم نشان از استاندارد وپاک بودن این سواحل است. در این سواحل فعالیت‌هایی مانند شنا، غواصی، قایق‌سواری و... انجام می‌شود.

منطقه لارا

این منطقه یکی از بهترین مناطق آنتالیا است که می‌توانید در تور آنتالیا از آن بازدید کنید. در این منطقه از آنتالیا هتل‌های زیادی وجود دارد که خدمات خاصی ارائه می‌دهد. این خدمات باعث شده است که لارا به یک منطقه‌ خاص تبدیل شود. از مهم‌ترین مزایا منطقه لارا می‌توان به فرودگاه بین المللی، سیستم حمل و نقل خوب و بیمارستان اشاره کرد.

سخن پایانی

آنتالیا یکی از شهرهای پرگردشگر ترکیه است. این شهر علاوه بر جاذبه‌های گردشگری از لحاظ خرید هم اجناس خوبی دارد. گردشگران در ماه‌های مختلف تور آنتالیا یا تور کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که در قسمت‌های قبل تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. برای سفر به آنتالیا می‌تواند آژانس‌های گردشگری کمک بگیرید. شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مناسب در سفر آنتالیا بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر را ببینید. امیدواریم این مطالب در سفر شما به آنتالیا برای شما مفید واقع باشد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.