کد خبر : 29199 / /
/

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران را باید از تعداد زیادی وکیل با تخصص‌های مختلف انتخاب کنید و انتخاب بهترین وابسته به پرونده شماست. وکیل با تجربه و مهارت لازم در حوزه مربوط به پرونده شما می تواند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند کافیست در انتخاب وکیل دقت کنید تا با تعهد بالا بصورت تخصصی خدمات حقوقی دریافت کنید.

وکیل امید لاهیجانی نژاد با تخصص و تجربه خود دادخواست را تنظیم و امکان موفقیت شما در پرونده را به میزان چشم گیری افزایش می دهد.

 

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری، پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق و گذراندن آزمون ، موفق به دریافت پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می شود. این مجوز به وکیل اجازه می‌دهد که به عنوان نماینده در دادگاه‌ها حضور یابد و موکلین خود را در پرونده‌های حقوقی هدایت نماید.

وکیل پایه یک دادگستری مجاز به انجام فعالیت حرفه‌ای وکالت در دادگاه‌ها و سایر مراجع قضایی است و باید از تعهدات حرفه‌ای و اخلاقی وکالت پیروی کند. وکلای پایه یک دادگستری نیز موظف به پایبندی به قوانین و مقررات حقوقی کشور هستند و باید به بهترین نحو ممکن به موکلین خود کمک کنند تا به حقوق خود دست یابند.

به طور کلی، وکلای پایه یک دادگستری با مهارت‌ها و تجربه لازم در حل اختلافات حقوقی بسیار تاثیرگذار هستند. شما با بستن قرارداد وکالت اختیارات و وظایفی را به وکیل خود واگذار می کنید. و به همین دلیل، وکیل نمی تواند خارج از حد متعارف و خارج از حدود قرارداد اقدامی انجام دهد.

چرا باید در پرونده های حقوقی وکیل داشته باشیم؟

وکیل داشتن در پرونده های مختلف اهمیت زیادی دارد. وکلا دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه قوانین و مقررات حقوقی هستند که به شما کمک می‌کنند تا به بهترین نتیجه در پرونده‌های حقوقی خود برسید. وکیل باتجربه با داشتن نگرش حرفه‌ای به پرونده‌های حقوقی مسائل را از زوایای مختلف بررسی کرده و بهترین راه حل را پیشنهاد می کند تا از حقوق خود به بهترین شکل دفاع کنید. وکلا می‌توانند به عنوان نماینده شما در دادگاه حضور یابند و نیازی به حضور شما در هیچ جلسه دادگاه نمی باشد.

 

Shape2

 

ویژگی های یک وکیل حرفه ای

در پاسخ به این سوال که یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد ، می توان به موارد مختلف و متعددی اشاره کرد که این صفات و خصوصیات قطعا در انتخاب وکلا توسط افراد موثر واقع می شوند . مهم ترین خصوصیات اخلاقی و حرفه ای که می توان برای وکلا در نظر داشت را می توان به شرح زیر بیان کرد :

در انتخاب وکیل به چه خصوصیاتی باید توجه کنیم؟ موارد مختلف و متعددی بر روی انتخاب شما تاثیرگذار میباشد.که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد:

 

دانش و تخصص بالا: وجود و بهره‌مندی از دانش و تخصص وکلا برای رسیدگی به امور حقوقی و کیفری بسیار کمک‌کننده است و می‌توانند از حق و حقوق موکلین خود به خوبی دفاع کنند.

داشتن اطلاعات جدید و به روز: با گذر زمان شرایط زندگی افراد عوض شده و در نتیجه قوانین نیز تغییر خواهد کرد. بنا بر‌این اطلاعات قدیمی دیگر کاربرد چندانی ندارند پس یک وکیل خوب باید بتواند دانش خود را با شرایط روز تطبیق بدهد.

 

داشتن تجربه فراوان : اگر وکیل بالاترین مدارج تحصیلی و علمی را داشته باشد، ولی تجربه عملی شرکت در محاکم دادگستری و مطالعه پرونده های حقوقی را نداشته باشد، کارایی چندانی از او بر نمی آید. بنابراین برای انتخاب یک وکیل مناسب در حوزه های حقوقی گوناگون، باید به تجربه و سوابق عملی و کاریِ وی توجه کرد. وکیل دادگستری باید علاوه بر دانش و علم نظری آکادمیک ، از تجربه فراوانی برخوردار بوده و راه و رسم دفاع از حقوق موکل در دادگاه را بلد باشد.

 

دارای ویژگی های اخلاقی: وکیل خوب به شرافت ، اخلاق و وجدان پایند است . نهایت احترام به موکل و قاضی و طرف مقابل را نیز باید داشته باشد. وکیل خوب با شفاف سازی پرونده هرگز موکل را الکی امیدوار نمی سازد وسعی در فریب و صرفاً گرفتن حق الوکاله ندارد

 

توجه به حقوق شهروندی: وکیل دادگستری در حفظ اسرار و اطلاعات موکل خود باید کوشا باشد واز آن سوء استفاده نکند. وکیل خوب باید محرم اسرار موکلش باشد و هرگز اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی بعد از اتمام پرونده پیش هیچ فردی افشا نکند.

 

تعهد در انجام کار: یک وکیل خوب دادگستری باید از احساس مسولیت و تعهد و دلسوزی برخوردار باشد ودرتمام مراحل رسیدگی تا پایان پرونده به تعهدات گفته شده پایبند باشد و برای دفاع از موکل خود تمام تلاش خود را کرده و تا پایان همراه آن باشد.

 

Shape3

 

 

بهترین وکیل ملکی در تهران

یک وکیل ملکی متخصص به دعاوی ملکی مانند مطالبه اجور معوقه، خلع ید، دستور فروش ملک مشاع، با اتکا بر مهارت خود بهترین استراتژی را به موکل خود ارائه می دهد. بهترین وکیل ملکی تهران، قوانین املاک را به طور مداوم مطالعه می کند و از جدیدترین تغییرات در قانون مطلع میباشد.

بهترین وکیل خانواده در تهران

به همراه داشتن یک وکیل خانواده در رفع دعاوی مربوط به خانواده مانند طلاق، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه قطعا بسیار پر اهمیت میباشد.. داشتن وکیل طلاق غرب تهران باعث می‌شود تا طرح دعوا بدون تنش و ناخوشایندی حل و رفع شود. دریافت مشاوره حقوقی از وکیل خانواده دیگر نگرانی در این خصوص را برطرف خواهد کرد.

سخن آخر

وکیل پایه یک دادگستری با بررسی پرونده به صورت تخصصی روند رسیدگی به پرونده را سرعت میبخشد. عدم آگاهی از قوانین در انواع دعاوی منجر به محکومیت های سنگین میشود. برای دریافت مشاوره در مورد دعاوی مختلف بهتر است سراغ وکلای با تجربه بروید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.