کد خبر : 7764 / /
/

وام مسکن/ وام ودیعه مسکن/ ودیعه مسکن؛

تا زمانی که سقف اعتباری که در نظر گرفتند، پر نشود، امکان برای ثبت‌نام متقاضیان وجود دارد به طور مثال کسانی که قرارداد آنها در آذر و آبان است هم می‌توانند ثبت‌نام کنند

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی مشکلات سامانه ثبت نام وام ودیعه حل شده و قرار بود متقاضیان وام بتوانند تا زمانی که سقف اعتباری پر نشده برای ثبت‌نام اقدام کنند. اما گلایه‌های مردم می‌گوید مشکلات دریافت این وام تمام شدنی نیست.

چند ماهی بود که اختلالی در سامانه املاک و اسکان ایجاد شده و ظاهرا مشکلی در بحث ارتباطات با بانک‌ها وجود داشت. این مسئله متقاضیان وام ودیعه مسکن را کلافه‌ کرده بود.

اخیرا اما محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، اعلام کرده که مشکل، حل شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی مسکن همزمان اطلاعات خود را تکمیل کنند و نام بانک و شعبه آن را انتخاب کنند.

ضمنا به گفته او ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ادامه دارد (حتی برای کسانی که قراردادشان در نیمه دوم سال است).

همچنین او گفت که تا زمانی که سقف اعتباری که در نظر گرفتند، پر نشود، امکان برای ثبت‌نام متقاضیان وجود دارد به طور مثال کسانی که قرارداد آنها در آذر و آبان است هم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.