کد خبر : 8433 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

سیدجواد هاشمی نسبت به حاشیه های ایجاد شده از برهنگی اش در سریال زخم کاری و شرکت نکردن در برنامه تلویزیونی نشان ارادت واکنش نشان داد.

سیدجواد هاشمی نسبت به حاشیه های ایجاد شده از برهنگی اش در سریال زخم کاری و شرکت نکردن در برنامه تلویزیونی نشان ارادت واکنش نشان داد.

سیدجواد هاشمی چهره آشنا در سینما و تلویزیون ایران است. سیدجواد هاشمی علاوه بر بازیگری ، در حوزه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و مجری گری نیز فعالیت بسیاری دارد. سیدجواد هاشمی بیشتر در نقش های مذعبی ایفای نقش می کند. سیدجواد هاشمی متولد 27 دی 1344 است. سید جواد هاشمی درباره اتفاقات اخیر و سکانس لخت شدن او در سریال زخم کاری توضیحاتی داد.

جواد هاشمی

پس از پخش شدن سریال "زخم کاری"  و سکانس لخت شدن این بازیگر کنار استخر، حاشیه های زیادی گریبان او را گرفت، برخی سلبریتی ها نیز با انتشار پست و استوری های متعدد با دید طنز به این ماجرا نگاه کردند. این حواشی تا مسیر مشکل ساز شدن برای این بازیگر پیش رفت.قسمت اول برنامه «نشان ارادت» که قرار بود با حضور سید جواد هاشمی به عنوان مهمان امروز پخش شود، با اطلاعیه روابط عمومی برنامه، به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد و این برنامه با حضور شهرام عبدلی جایگزین آن شده است.

گفتگو با سید جواد هاشمی

خبرنگار رکنا در خصوص این جنجال ها  از سیدجواد هاشمی پرسید:«حاشیه ساز شدن سکانس برهنه شما در سریال زخم کاری ارتباطی با اطلاعیه روابط عمومی مبنی بر عدم حضور شما در برنامه تلویزیونی "نشان ارادت" داشته است؟ و واکنش شما نسب به این حواشی چیست؟»

سیدجواد هاشمی این طور پاسخ داد: « بله پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه "نشان ارادت" بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر می تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط می دهند. در خصوص این حواشی می توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟

مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن ها را نشان می دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیئت های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می کند.

جواد هاشمی

من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده ام، نه در مورد این ماجرا ، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم.

من هر حرکتی که می کنم و هر حرفی که می زنم حاشیه ساز می شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می کنند.شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده اند. »

معرفی سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی پوراصل (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ تهران)، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.محبوبیت سید جواد هاشمی میان مردم شکل گرفته است و بخش عظیمی از آن مربوط به ایفای نقش این بازیگر در فیلم ها و سریال های مذهبی است.

در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در یکی از محله‌های تهران (نواب) زاده شد. ایشان اصالتاً اهل گیلان و شهر پره‌ سر شهرستان رضوانشهر هستند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. او دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه السادات است ابتدا بعنوان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی وارد عرصه شد و در یکی از سکانسهای یک تله فیلم با چند ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتن مورد توجه کارگردان تله فیلم واقع شد و بخاطر نوع پوشش و شکل ظاهری بیشتر در نقشهای مثبت و انقلابی به کار دعوت می‌شود.

سیدجواد هاشمی و فعالیت هنری

سیدجواد هاشمی لین کار جدی وی، تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا در سال ۱۳۵۸ به کارگردانی کمال‌الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود. او پس از تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا، تئاتر را در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد و کارهای گوناگونی در زمینهٔ سرود و آهنگ‌های انقلابی ارائه کرد، تا آنکه در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی‌پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰، و آخرین کار وی دولت عشق در نقش محمدعلی رجائی بود؛ وی ۲۹ بار در فیلمهایش شهید شده‌است.

جواد هاشمی

کار تلویزیونی ۳۵۲ محصول شبکه دوم سیما در مقام بازیگری و سریال‌های مظلوم اول، تنها، افسون، شهر باران و پنج دقیقه تا مرز در مقام نویسندگی و کارگردانی کار شده‌است. سریال بسوی خورشید کار جعفر سیمائی در مقام آهنگساز، فیلم سینمایی پرواز روح و فیلم سینمایی تشنه ساخته‌های حسین جامی در مقام آهنگساز از دیگر کارهای وی می‌باشد. او تاکنون در بیش از ۴۳ فیلم و سریال کوتاه و بلند، حضور داشته‌است.آخرین فیلم سینمایی او به نام تورنادو به تازگی فیلمبرداری آن در شمال پایان یافته‌است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.