کد خبر : 200 / /
/

شاخص کل بورس روز چهارشنبه 19 آذر 99 در نهایت با کاهش 5246 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 507 هزار و 645 واحدی آرام گرفت .

روز گذشته شاخص کل در نهایت با کاهش بیش از 5 هزار واحدی برای دومین روز متوالی منفی بسته شد. از نکات مهم بازار دیروز بازگشایی فملی و بازگشت شاخص کل از کانال 1.4 میلیون واحدی به 1.5 میلیون واحدی بخاطر این بازگشایی بود. همچنین ورود پول حقیقی را نیز شاهد بودیم.

بورس

 امروز مورخه 19 آذر ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 656 نماد حدود 210 نماد (32 درصد) با صف خرید و حدود 39 نماد (6 درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند. 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

-محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از اقدامات انجام شده درباره نظارت ها و هشدار به متخلفین خبر داد و گفت: باید از سازمان و شورای عالی بورس در حوزه مقررات‌گذاری، حمایت‌های لازم صورت گیرد.

-محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه خودروسازان کشور سال آینده بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار خودرو تولید خواهند کرد.

-عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: بنا شد تا به انجمن صنایع لبنی تذکر جدی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داده شود چرا که هر گونه افزایش قیمتی بدون هماهنگی تخلف محسوب می‌شود.

-علیرضا ماهیار معاون سپرده گذاری مرکزی از احتمال دریافت کارت اعتباری سهام عدالت برای سهامداران روش غیر مستقیم تا پایان ماه جاری خبر داد.

-شریف نظام مافی رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس با اشاره به مشکل اساسی انتقال پول در خرید واکسن کرونا گفت: تا ۴۵ روز دیگر این مشکل حل می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.