کد خبر : 203 / /
/

سخنگوی دولت گفت: افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان براساس پیش بینی تورم سال آینده توسط بانک مرکزی صورت گرفته است.

افزایش حقوق کارگران هر ۶ ماه بعد از بررسی تورمنیب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد بنده آن است که میزان حقوق و دستمزد کارگران در ابتدای سال افزایش یابد و در اواسط سال هم مجدداً تورم کشور مورد بررسی قرار گیرد و متناسب با تورم، حقوق و مزایای کارگران در ۶ ماهه دوم سال هم افزایش یابد. ولی اسماعیلی درباره ضرورت انطباق حقوق و دستمزد کارگران با نرخ تورم کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه نرخ تورم در طول سال متغیر است، لازم است که در میزان حقوق و دستمزد کارگران تجدید نظر شود.

حقوق کارگران

علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد نظر دولت در خصوص متناسب سازی حقوق کارگران با تورم گفت: فکر می کنم سوال دارای گزاره های نامرتبط است.

 

 

 

وی ادامه داد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان براساس پیش بینی تورم سال آینده توسط بانک مرکزی صورت گرفته است. اعتبار پرداخت حقوق در سال ۱۸۷ هزار میلیارد تومان بوده که در بودجه ۱۴۰۰ به ۳۲۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. یعنی علاوه بر ۲۵ درصد افزایش حقوق، افزایش فوق العاده ویژه کارکنان در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

حقوق کارمندان کارگران قانون بودجه علی ربیعی سخنگوی دولت پرداخت حقوق حقوق کارمندان

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.