کد خبر : 337 / /
/

دیروز هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰ هزارتومان معامله شد. اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۵ آذر ۹۹ چقدر بود؟

سکه طلا هرچقدر حباب سکه بیشتر باشد نشان دهنده تقاضای مازاد در بازار است 

سکه طلا ثبات قیمت در بازار طلا از دیگر سیگنال های اطمینان بخش بازار ارز خواهد بود 

سکه طلا قیمت سکه طلا از هفته گذشته تا به امروز تغییراتی کرده است 

سکه طلا بهار آزادی یکی از مسکوکات قانونی جمهوری اسلامی است 

سکه طلا 18 عیار در هفته آخر آذر ماه روند صعودی داشته است 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ در بازار ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.همچنین طلافروشی ها در روز سه شنبه ۹۹/۹/۲۵ قیمت فروش سکه طرح قدیم (امامی) به مردم را ۱۲ میلیون و ۴۸ هزار تومان اعلام کردند.قیمت هر قطعه نیم سکه بر اساس ارزش گذاری در بازار ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.گفتنی است، طلافروشی ها در بازار امروز هر قطعه ربع سکه را به قیمت ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

قیمت سکه یک گرمی امروز سه شنبه ۹۹/۹/۲۵ چنده؟

امروز سه شنبه بیست و پنجم آذر ۹۹ قیمت سکه یک گرمی در بازار ایران ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

لیست قیمت سکه امروز ۲۵ آذر ۹۹ به شرح زیر است:

سکه طرح جدید: ۱۱۵۹۰۰۰۰ تومان

سکه طرح قدیم: ۱۲۰۴۸۰۰۰ تومان

نیم سکه: ۶۳۰۰۰۰۰ تومان

ربع سکه: ۴۳۰۰۰۰۰ تومان

سکه یک گرمی: ۲۳۸۵۰۰۰ تومان

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۲۴ آذر با 2,300 تومان کاهش، یک میلیون و 127 هزار و 100 تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر آغاز واکسیناسیون بیماری کووید- ۱۹ که سرمایه‌گذاران را به سوی دارایی‌های پرریسک هدایت کرد، کاهش یافت. بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری 3/ 0 درصد کاهش یافت و به ۱۸۳5 دلار و 8 سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با یک‌درصد کاهش، به ۱۸25 دلار و ۹۰ سنت رسید. تزریق واکسن کووید- ۱۹ شرکت فایزر از روز یکشنبه در آمریکا آغاز شد و امیدها به احیای اقتصادی سریع‌تر را برانگیخت. بازارها اکنون روی نشست دو روزه بانک مرکزی آمریکا که از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، متمرکز شده‌اند. سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند بانک مرکزی خرید اوراق بلندمدت خزانه داری را برای مهار رشد بازده افزایش می‌دهد که ارزش دلار را پایین می‌برد.

طی روزهای اخیر‌ قیمت طلا و سکه سیر نزولی را در پیش گرفته است. قیمت سکه که تا روز یکشنبه در بازار به کانال 11 میلیون تومانی بازگشته بود،روز گذشته با افزایش 30هزار تومانی در مقایسه با روز قبل بالاتر از 12 میلیون تومان قرار گرفت و هر قطعه سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و 10 هزارتومان معامله شد. همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان و ربع‌سکه 4 میلیون و 300 هزار تومان بود که کاهش یک درصدی را در هر کدام از موارد نشان می‌دهد.

به گفته فعالان بازار سکه، در صورتی که روند نزولی طلای جهانی و دلار با همین روال ادامه داشته باشد، شاهد افت بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود؛ اما درمورد تقاضا امیدی به تغییر وضعیت نداریم، زیرا عامل تقاضا در روزهای اخیر در قیمت سکه هیچ تاثیری نداشته است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.