کد خبر : 485 / /
/

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز (شنبه)، به بهای ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان معامله شد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز یکشنبه افزایش داشت. قیمت سکه 50 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد. قیمت سکه امروز 11 میلیون  و 800 هزار تومان معامله شد. علاوه بر قیمت سکه، قیمت هر گرم طلا نیز تغییر کرد. جزئیات مربوط به تغییر قیمت سکه را در زیر بخوانید. 

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز (شنبه)، به بهای ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان معامله شد.

تغییر قیمت سکه امروز 30 آذر 99

قیمت سکه

در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و۸۰۰ هزارتومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در برابر ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه به بهای چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان مبادله شد.

 انتخابات آمریکا  اخبار روز  اخبار بورس  قیمت دلار امروز

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت سکه

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز با ثبات نسبت به آخرین ساعات کاری روز گذشته به قیمت یک‌هزار و ۸۸۲دلار فروخته شد.

بررسی ها نشان می دهد در هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متأثر از بازار ارز روند کاهشی داشت و نوسان ارزی و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش بینی کرده اند.

آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری را کاهش خواهد داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.