کد خبر : 656 / /
/

در قسمت پایانی سریال قورباغه شاهد باران ماهی و قورباغه بودیم. اما آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد. در ادامه توضیحاتی درباره باران های مختلف می‌خوانید.

سریال قورباغه به تهیه کنندگی علی اسدزاده نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است. سریال قورباغه اولین فیلمی است که فراستی نظر مثبتی به آن داشته است. سریال قورباغه مجموعه نمایشی به کارگردانی هومن سیدی است. قسمت اول سریال قورباغه در تاریخ 3 دی 99 منتشر شد.تیزر قسمت آخر سریال قورباغه را در ادامه تماشا می کنید.

اتفاقی عجیب در قسمت آخر قورباغه / آیا باران ماهی وجود دارد؟

در قسمت پایانی سریال قورباغه شاهد باران ماهی و قورباغه بودیم. اما آیا واقعا چنین چیزی وجود دارد. در ادامه توضیحاتی درباره باران های مختلف می‌خوانید.

سریال قورباغه

موارد مختلفی از بارش باران ماهی در برخی از مناطق جهان مشاهده شده است. بارش بارانهای عجیب تنها به باران ماهی مربوط نمی شود و گاه شامل جانواران دیگر نیز می شود.

بله ، اگر چه امری نادراست اما موارد متعددی از بارش ماهی ها از آسمان وجود دارد. البته ماهی ها به معنای تراکم بخار آب در باران نیستند. ماهی هایی که از آسمان سقوط می کنند همان ماهی های دریا هستند.

راز بارش باران ماهی از آسمان چیست ؟

اما در وهله اول چه چیزی سبب می شود تا ماهی ها از آسمان سقوط کنند؟ اگرچه مشاهدات علمی مفصلی درباره این پدیده انجام شده است اما همه محققان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که عامل اصلی تنوره دریایی یا گردباد است. هنگامی که گردباد از روی آب با سرعت عبور می کند، موجودات دریایی کوچک که در زیر سطح آب زندگی می کنند را می بلعد و آن ها را درمکان هایی دورتر مانند ابرها می ریزد.هنگامی که شدت این گردباد کاهش یابد موجودات بلعیده شده این فرصت را دارند تا مجدد به زمین فرود آیند.

 بر اساس کتابی با موضوع هواشناسی، موجودات حدود ۴۰ بار در سال از آسمان به زمین می آیند. این موجودات شامل ماهی ها ، کرم ها و خرچنگ ها می شود. اما ماهی ها و قورباغه ها رایج ترین هستند.

سریال قورباغه

موجوداتی که از آسمان به زمین سقوط می کنند همانند یخ یا تگرگ هستند و برهمین اساس برای عابرین و شیشه جلو اتومبیل ها خطرناک می باشند. در این شرایط باید سریعا به زیر سرپناهی بروید تا در امان بمانید.

باران-ماهی

باران های رنگی یا عجیب دیگر

باران قرمز رنگ

یکی دیگر از باران های عجیبی که وجود دارد ، باران قرمز رنگ است که علت آن وجود نوعی هاگ قارچ می باشد.

باران سیاه

باران سیاه یکی دیگر از باران های عجیب اتفاق افتاده است که علت آن فعالیت های آتشفشانی و آلودگی هوا می باشد.

باران زرد رنگ

یک تئوری برای باران های رنگی ، رنگ حاصل گرد و خاکی است که در هوا وجود دارد، منشا باران زرد رنگ صحرای گوبی بوده باشد.

بارش عنکبوت از آسمان

بارش عنکبوت از آسمان که مردم کشور برزیل را شوکه کرد که پیش از این در شهر سن آنتونیو دا پلاتین برزیل رخ داد.

تیزر آخرین قسمت سریال قورباغه

سکانس جذاب سریال قورباغه 

کلیپ جنجالی سریال قورباغه 
سریال قورباغه سکانس دیدنی 

سریال قورباغه  پس از چند بار توقف و حواشی مختلف، سه هفته‌ای است که پخش خود را آغاز کرده و به واسطه سوژه جدیدش در میان فیلم و سریال‌های ایرانی، با هر بار پخش بینندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند

از جمله نکات مثبت سریال «قورباغه» در سه قسمتی که منتشر شده، حضور و معرفی چهره‌های جدیدی هستند که به خوبی فضا برای نشان دادن توانایی‌هایشان مهیا شده و این فرصت را بدست آورده‌اند که با هدایت سیدی، با حضوری هرچند کوتاه در طول سریال، دیده شوند

مسئله‌ای که کمتر در سینمای ایران بهش توجه می‌شود و سازندگان ترجیح می‌دهند تنها از چهره‌های تکراری و کم‌ریسک برای فیلم و سریال خود استفاده کنند و از این غافل هستند که سینما نیاز به چهره‌های بکر در کنار ستاره‌های خود دارد

باشد که موفقیت چهر‌ه‌های جدید در سریال «قورباغه»، راه را برای دیگر بازیگران جدید باز کند و سازندگان فیلم‌ها با همراهی چهره‌های مطرح فیلمشان، برای معرفی و حمایت از آن‌ها تلاش کنند.

ساخت سریال قورباغه

سریال قورباغه

سریال ایرانی قورباغه با سرمایه ای حدودا چندین میلیارد تومانی تهیه شده است و حمایت ما مردم از دانلود قانونی سریال قورباغه می تواند اثرات مثبت برای بازیگر محبوب خود را خلق کنند.  گاهی حمایت تنها به این شکل است که طرفداردو آتشه یک بازیگر سریال قورباغه باشید و برای او در شبکه های اجتماعی مختلف فن پیج و ... راه اندازی کنید! ولی یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید انجام دهید، این است که به صورت قانونی سریال های او را خریداری کنید. 

دانلود قانونی سریال قورباغه نوید محمدزاده به این هنرمند بزرگ کمک می کند که برای کارهای بعدی خود با انرژی بیشتری آماده شوند و بخواهند که کارهای زیباتری را ارائه دهند. در واقع خرید قانونی سریال قورباغه به نوعی حمایت از این  تهیه کننده و عوامل سریال قورباغه است.

سریال قورباغه

هم اکنون امکان خرید سریال نوید محمدزاده به صورت قانونی و آنلاین به وجود آمده است. شما تنها با چند کلیک ساده می توانید این سریال را خریداری و از اثر زیبای هنرمندان بزرگ ایران استفاده کنید.

سریال جدید نوید محمدزاده هم اکنون به صورت قانونی در اختیار شماست و می توانید برای خرید آن اقدام کنید. با خرید قانونی شما به نوعی از خوانندگان محبوب خود حمایت می کنید. تمامی مبالغ مستقیما به حساب عوامل اصلی سریال قورباغه واریز خواهد شد.

خرید اینترنتی سریال های ایرانی قورباغه نوید محمدزاده به صورت قانونی کار بسیار زیبایی است. زمانی که شما به صورت قانونی اقدام به خرید سریال ها می کنید، در واقع رضایت خواننده و سازندگان را کسب کرده اید که از اثر آنها استفاده کنید. از جمله سریال هایی های زیبا که می توان به صورت قانونی دانلود کرد، سریال قورباغه از نوید محمدزاده می‌باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.