کد خبر : 762 / /
/

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فارغ التحصیلان مقطع دیپلم تا کارشناسی ارشد رشته عکاسی به منظور تحقق اهداف سازمانی خود با شرایط زیر به تعداد محدود داوطلب استخدام پیمانی کارمند 6 ساله (مرد) می پذیرد.

استخدام ارتش جهوری اسلامی ایران از فارغ التحصیلان. استخدام ارتش از فارغ التحصیلان دیپلم تا کارشناسی ارشد. شرایط استخدام ارتش را بخوانید. استخدام در ارتش جمهوری اسلام ایران تا 15 دی مهلت ثبت نام است. استخدام در ارتش با توجه به شرایط ذیل صورت می گیرد. 

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از فارغ التحصیلان مقطع دیپلم تا کارشناسی ارشد رشته عکاسی به منظور تحقق اهداف سازمانی خود با شرایط زیر به تعداد محدود داوطلب استخدام پیمانی کارمند 6 ساله (مرد) می پذیرد.

مهلت ثبت نام تا 15 دی 99 می باشد.

 شرایط عمومی استخدام

استخدام ارتش

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی.

3- نداشتن سوء پیشینه کیفری، سیاسی، اخلاقی

4- نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی.

5- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان نزاجا (حداقل قد 165 سانتیمتر).

6- موفقیت در آزمایش های ورودی (علمی، عقیدتی، حفاظتی، مصاحبه حضوری و تست ورزش).

7- نداشتن تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.

8- عدم سابقه عضویت و یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی غیر قانونی.

یادآوری مهم درباره استخدام :

استخدام ارتش

حداکثر سن برای داوطلبان استخدام 27 سال تمام (متولدین 72/7/1 به بعد) می باشد.

تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره ضرورت به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر که به تأئید وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده باشد در رشته های مورد نیاز در مقاطع تحصیلی اشاره شده (در صورت عدم وجود متقاضی با این شرایط دارا بودن سابقه کار با آژانس های خبری و خبرگزاری های و احراز رتبه های شاخص در جشنواره ها و مسابقات عکاسی استانی، ملی و بین المللی )

3- استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارائه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می باشد(استخدام مشمولینی که در موقع اعزام به خدمت دارای اضافه سنواتی بوده و یا در حین خدمت مرتکب فرار گردیده و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

 شرایط اختصاصی استخدام

استخدام ارتش

1-احراز شرایط عمومی استخدام برابر مفاد دستورالعمل استخدام کارمندی در سال 1399 (اعم از شرط سن و معدل و …)

2-داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ، کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم در رشته عکاسی از دانشگاه های معتبر که به تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده باشد و یا دیپلم کاردانش در رشته عکاسی .(مقتضی است صرفا متخصصین حرفه عکاسی و دارندگان مدارک معتبر در این مرحله استخدام شرکت نمایند.

3- در صورت نداشتن مدرک تحصیلی مرتبط دارا بودن سابقه خدمت در آژانس های خبری و خبرگزاری ها و داشتن رتبه های شخص در جشنواره ها و مسابقات معتبر عکاسی(داوطلبان می بایستی آشنایی با رایانه و نرم افزار های ادیت و ارسال عکس را داشته باشند)

4-پذیرش مأموریت های چند روزه (حتی ایام تعطیل و ساعات غیر اداری ) غیر مترقبه حسب نیاز سازمان.

 امتیازها

1 -پذیرفته شدگان پس از طی‌آموزش های مربوطه به درجه کارمند رتبه 7 ،10 ، 11 و 13 نائل شده و ضمن برخورداری از حقوق و مزایای رتبه مربوطه بعد از‌اتمام مدت پیمانی(6 سال)کارت پایان خدمت دریافت می نمایند. ضمناً تمدید پیمانی، مطابق مقررات پس از خاتمه 6 سال ممنوع می باشد.

2 – فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (در صورت ضمیمه نمودن مدرک دال بر نسبت) از امتیازات مصوب برخوردار می باشند.

تبصره: الف: حافظان کل قرآن کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، در اولویت می باشند(به شرط ارائه مدرک معتبر) ب: بسیجیان در شرایط مساوی دارای اولویت می باشند.

مدارک مورد نیاز

1- تکمیل برگه درخواست ثبت نام مندرج در همین آگهی (برگه درخواست باید با خط خوانا و بدون قلم خوردگی تکمیل گردد).

2- یک برگ روگرفت شناسنامه.

3- یک برگ روگرفت آخرین مدرک تحصیلی.

4- یک برگ روگرفت کارت پایان خدمت(پشت و رو) یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی یا ارائه گواهی خدمت برای داوطلبانی که در حال خدمت سربازی هستند.

5- دو قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده.

6- روگرفت کارت ملی.

توضیح: چون مدارک ارسالی به هیچ عنوان برگشت داده نمی شود بنابراین از ارسال اصل مدارک خود داری گردد.

نحوه ثبت نام

داوطلبان واجد شرایط باید از تاریخ نشر آگهی تا روز 1399/10/15 برگ درخواست ثبت نام تکمیل شده و مدارک اعلامی را با پست پیشتاز به دفاتر نمایدگی استخدام نزاجا در سراسر کشور ارسال یا بصورت حضوری تحویل نمایند .دکتر علی شریعتی – چهارراه شهید قدوسی(قصر) – خیابان شهید قدوسی– خیابان ستاد کل نیروهای مسلح -سازمان عقیدتی سیاسی ارتش معاونت نیروی انسانی، دایره و استخدام صندوق پستی 3398-16

 یادآوری مهم

زمان برگزاری آزمون و انجام مصاحبه های تخصصی و سیر مراحل گزینش پس از ارسال مدارک از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

به مدارکی که بعد از تاریخ ذکر شده و یا مدارک ناقص و مدارک افرادی که واجد شرایط استخدام نیستند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.