کد خبر : 733 / /
/

پیشکسوت سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس با تامین بودجه و حضور تمام نیروهایش می‌تواند امسال هم قهرمان ایران شود.

پیشکسوت سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس با تامین بودجه و حضور تمام نیروهایش می‌تواند امسال هم قهرمان ایران شود.

بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، با اشاره به عملکرد سرخ‌پوشان در  فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  عملکرد پرسپولیس تا فینال خوب بود و در بازی پایانی هم می‌توانست برنده شود اما گرفتار اتفاقات فوتبالی شد.

او افزود: تغییرات مدیریتی از یک سو و جدایی چند مهره اصلی از سوی دیگر و همین طور غیبت چند مهره تاثیرگذار، باعث ناکامی پرسپولیس در فینال شد. به اعتقاد من یحیی مربی بادانشی است و نیروهای لازم را دارد تا تیم را پس از فینال به شرایط آرمانی بازگرداند.

بهنام ابو القاسم پور

ابوالقاسم‌پور گفت: اگر گل‌محمدی در ادامه فصل نیروهای فنی لازم را داشته باشد و منابع مالی لازم هم تامین شود، شک نکنید پرسپولیس امسال هم صددرصد قهرمان است.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد بازی برابر نساجی مازندران تصریح کرد: کیفیت پائین زمین چمن و بارش شدید باران در این بازی تاثیرگذار بود و از کیفیت فنی بازی دو تیم کم کرد. این بازی، دیدار سختی بود و کسب 3  امتیاز برای پرسپولیس می‌توانست روحیه این تیم را عوض کند اما هنوز فرصت برای جبران وجود دارد.

مدیریت نقش مهمی در آرامش باشگاه و تیم داشت/ با قهرمانی تودهنی محکمی به بدخواهان می‌زنیم/ این پرسپولیس با جام به ایران برمی‌گردد

ابوالقاسم‌پور در پایان گفت: با برنامه‌ریزی خوب و حرفه‌ای، قول می‌دهم ایران هر سال جزو فینالیست‌های آسیا باشد و باشگاه‌های ما بتوانند در سال‌های آینده جزو قهرمانان این تورنمنت باشند. 3

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.