کد خبر : 2344 / /
/

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رگ حیات ظریف به مذاکرات بستگی دارد؛ اگر او الان در مذاکرات وین بتواند یک امتیازی به دست آورد می‌تواند از آن به عنوان یک برگ برنده در انتخابات استفاده کند.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به احتمالات و اما و اگرهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: معتقدم که گمانه زنی‌ها اگر هیجان انتخاباتی را افزایش می‌دهد اما مقداری هم باعث توهم خواهد شد، زیرا فعلا نه ثبت نامی صورت گرفته و حتی بسیاری از نامزدهای احتمالی خودشان هم اعلام نامزدی نکرده‌اند.

او ادامه داد: بعضا رسانه‌ها و افراد باعث ایجاد چند قطبی خواهند شد و افراد را در برابر یکدیگر قرار داده و نتایجی هم از آن می‌گیرند که معتقدم برای اینکه ضرب‌آهنگ انتخابات پیش رود بد نیست، اما اعتنای بیش از حد به آنها افراد را دچار خطای تحلیلی خواهد کرد.

شاکری درباره نامزدهای جریان اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و نام محمدجواد ظریف هم گفت: معتقدم که ما هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم فضای انتخاباتی واقعی تر خواهد شد و علت این امر هم این است که رگ حیات ظریف به مذاکرات بستگی دارد؛ اگر او الان در مذاکرات وین بتواند یک امتیازی به دست آورد می‌تواند از آن به عنوان یک برگ برنده در انتخابات استفاده کند، در حالی که این اقدام سختی است و نمی‌توانند این اقدام را انجام دهند؛ زیرا بسیاری از این تحریم‌ها مربوط به کنگره آمریکا است و مذاکره با اروپا ربطی به آمریکا ندارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اگر تحریم‌ها برداشته شود شرایط برای محمدجواد ظریف و علی لاریجانی و طیف روحانی بهتر خواهد شد، در غیر این صورت صحنه تغییر خواهد کرد؛ معتقدم که ثبت نام ها مشخص خواهد کرد که ما درباره چه افرای باید صحبت کنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.