کد خبر : 10181 / /
/

جدیدترین عکس از فریبا نادری که در فضای مجازی منتشر کرده است با میکاپی جدید ملاحظه می کنید.

فریبا نادری بازیگر زن ایرانی است. فریبا نادری متأهل است. فریبا نادری در سریال ستایش بازی کرده است. فریبا نادری یک فرزند دارد. عکس زیر از فریبا نادری جدیدترین عکس وی است. 

فریبا نادری

نام اصلی : فریبا نادری

متولد : 23 فروردین 1363 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : رشته گرافیک

سالهای فعالیت : 1382 تاکنون

همسران : مسعود رسام (فوت کرده) مهرداد طباطبایی(همسر جدید) 

فرزندان : یارا طباطبایی

فریبا نادری کیست؟

 

 

فارغ التحصیل رشته گرافیک است ، فوت همسرش زندگی را برایش سخت کرد . خودش در یک خانواده شش نفری بدنیا آمده است.

فریبا نادری و علاقه به بازیگری

از همان کودکی همیشه عشق بازیگری و فیلم بودم.

دوست داشتم جای قهرمان هایی باشم که دوستشان دارم این علاقه همیشه با من بود و حتی در دوران راهنمایی که تحصیل می کردم پیشنهاد اجرای برنامه نیمرخ به من داده شد اما خانواده ام مخالف بودند و نشد با وجود علاقه ام به بازیگری در دانشگاه گرافیک کامپیوتر خواندم؛ به خاطر اینکه خانواده میانه خوبی با این هنر نداشتند.

فریبا نادر در نقش پری سیما در ستایش 3

او که در سریال ستایش 2 بازی کرده است ، در سریال ستایش 3 هم در نقش پری سیما بازی کرده است.

فریبا نادری

فریبا نادری عاشق فوتبال بود

در کودکی پای تمام بازی ها و کارهایم برادرم حمید بود به خاطر او شیطنت هایم هم پسرانه شده بود به جای عروسک عاشق توپ چهل تکه بودم و توی کوچه با بچه ها هفت سنگ و فوتبال بازی می کردم. 

 

 

وضعیت ازدواج و همسر فریبا نادری

آشنایی با مسعود رسام

فریبا نادری درباره آشنایی اش با زنده یاد مسعود رسام می گوید : یادآوری روزهای آشنایی مرا اذیت می کند ما سر یک کار با هم آشنا شدیم اما ارتباط و ازدواج مان ربطی به کار نداشت.

فریبا نادری

ازدواجی با مردی که میدانست سرطان دارد

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم.

یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم ، شاید خیلی ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال 83 می دانستم که مسعود سرطان دارد ، سال 85 که با من ازدواج کرد دکترها می گفتند : کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق ، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال 88 با سرطان بجنگد.

مسعود رسام متولد 1336، تهران کارگردان و تهیه کننده بود.

در مورد ازدواج اش با فریبا نادری یک نقطه بازگو نمیشود و آن ازدواج اول وی میباشد ، دلیل این موضوع هم مصاحبه فریبا نادری است که همواره از دنا رسام بعنوان دختر مسعود رسام یاد میکند و نه دخترشان! اطلاعاتی در مورد همسر اول مسعود رسام نیست.

فوت مسعود رسام

در تاریخ 10 آبان ماه 1388 در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

ازدواج مجدد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از 8 سال از درگذشت مسعود رسام همسر سابقش ، با مهرداد طباطبایی از فعالان حیطه لبنیات ازدواج کرد و در سوم اسفند 1396 یک دختر به نام یارا به دنیا آورد.

ماجرای ازدواج

من و برادرم همسایه سام درخشانی بودیم. به واسطه سام درخشانی ، قرار شد با همسرم ملاقات کنم. اولین بار که همدیگر را دیدیم ، ایشان گفت من قصد ازدواج ندارم؛ منم سریع گفتم اتفاقاً منم همینطور (خنده). او نمی دانست من بازیگر هستم؛ من کلی گریه کردم و گفتم جوونی ام را گذاشتم و .... در نهایت ازدواج کردیم.

فریبا نادری

خر و پف کردن

من خروپف می کنم اما راستش دکتر رفتم و دیدم هزینه درمان آن بالا است. با خودم گفتم من که صدای خر و پفم را نمی شنوم پس برای چه این قدر هزینه کنم! این بود که دیگر پیگیر درمان نشدم.

تاثیر مادر شدن در بازیگری

بعد از مادر شدنم حتی در بازی هایم هم به مادری فکر می کنم و حس بازی کردنم در نقش مادر را روان تر می کند و بهتر می توانم با بازیگر کودک نقش مقابلم ارتباط برقرار کنم که نمونه اش هم سریال «از سرنوشت» بود.زندگی من به دو فصل قبل از تولد فرزندم و بعد از آن تقسیم شده است و ترجیح می دهم در هر شرایطی کنار دخترم باشم.

فیلمشناسی فریبا نادری

سینمایی

دریا کنار (آرش معیریان 1394)

من و شارمین (بیژن شیر مرز 1394)

سپید و سیاه

مشکل گیتی (بهرام کاظمی1394)

رویا نونهالی و فریبا نادری در فیلم «مشکل گیتی»

رویا نونهالی و فریبا نادری در فیلم مشکل گیتی

فیلم تلویزیونی

مروارید سرخ (1384) در نقش فرشته

جاده مه آلود (بهادر اسدی 1394)

گل بارون زده

فاخته

پپ

چک برگشتی

پرستاران (1395 علیرضا افخمی)

ستایش 2

ستایش 1

میلیاردر

فاکتورهشت

غیرمحرمانه

من وپوتی

بزرگمرد کوچک

مثل شیشه

پنجره

گمشدگان

آسمان همیشه ابری نیست

فیلم ویدئویی

شرط ازدواج

یک بام ودوهوا

دل سپرده

شبهای شیراز

دوشارلاتان نادان

شترمرغ

علاقه به فوتبال و استقلال

علاقه ام به فوتبال از همان زمان کودکی شکل گرفت الان هم در فوتبال رفقای زیادی دارم.

علی انصاریان که به تازگی وارد سینما هم شده از دوستان من است امیر قلعه نویی هم همین طور کاری به این ندارم که ایشان از کدام طبقه اجتماعی آمده اند یا طرز حرف زدنشان چطور است.

امیر قلعه نویی آنقدر کار بزرگ در این فوتبال کرده است که برایم عزیز و محترم باشد. به خصوص که من استقلالی ام با این وجود آقای علی پروین را هم خیلی دوست دارم و با ایشان هم آشنایی دارم فوتبال هم بخش بزرگی از علاقه و تفریحات من است.

حاشیه فریبا نادری و بازیگران

در چند سال گذشته بارها شایعه ازدواج او با بازیگران مشهور به گوش می رسید.

خبر ازدواج او با شاهرخ استخری و مهدی سلوکی در حالی به می رسید که این افراد ازدواج کردند و این شایعات توسط نادری بارها تکذیب شده است و می گوید : به هیچ وجه با هیچ کدام از مردان سینما و تلویزیون ازدواج نخواهم کرد و سعی می کنم زندگی خصوصی ام خارج از حاشیه ها باشد.

فریبا نادری

یک مسلمان دو آتیشه هستم

من یک مسلمان معتقدم شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی هستند.

بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می کنم و از واجبات زندگی من است بی اندازه عاشقان امامان هستم و دوستشان دارم.

 

من ترجیح می دهم المان های زندگی ام سنتی باشد و رنگ و بوی روابط گذشته را بده.

دوست دارم وقتی شب یلدا می شود جای دورهمی و مهمانی های بی ربط کنار خانواده باشم و حافظ بخوانم ما سنت های خوبی داریم که به هر دلیلی در زندگی امروز مردم کمرنگ می شوند. شاید دلیل آن مشغله بیش از حد به خاطر نان باشد یا آمدن پدیده هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که آدم ها را جور دیگری به هم وصل می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.