کد خبر : 10556 / /
/

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی اسـت.

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران و دختر جلیل فرجاد اسـت. او تا کنون در کارهای زیادی حضور داشته اسـت. خانواده فرجاد یک خانواده هنرمند و سینمایی هستند. علاوه بر جلیل فرجاد کـه پدرخانواده‌اسـت ودر واقع حضور او در سینما باعث شد تا سایر اعضای خانواده‌اش هم وارد این حرفه شوند مارال و مونا دختران او هم در بازیگری فعال هستند.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی اسـت. وی فعالیت سینمایی خودرا در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری بکار دوبله نیز می‌پردازد و از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران بـه همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد بعد ازآن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا میکرد و بعد ازآن یک مدت در کار بازیگری وقفه ایجاد کرد تا این‌کـه در ۱۸ سالگی بطور جدی تری دوباره بـه این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلمهای زیادی بـه ایفای نقش کرده‌ اسـت.

ازدواج و همسر مارال فرجاد

مارال فرجاد متاهل اسـت اما بـه گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد. او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم. مـن اصلا در خانه غذا درست نمیکنم. بلد هستم اما بـه خودم می‌گویم وقتی یک بازیگر کارهای بـه آن سختی را انجام میدهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد. اما تنبلی‌ام می آید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.