کد خبر : 11630 / /
/

لیلا اوتادی عکس جدید از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. لیلا اوتادی در این عکس با گریم بسیار متفاوت ظاهر شده است.

 

لیلا اوتادی عکس جدید از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. لیلا اوتادی در این عکس با گریم بسیار متفاوت ظاهر شده است. لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در شمیرانات تهران متولد شده است. لیلا اوتادی زمانی که تنها هفت سال داشت به بازیگری علاقه مند شد، به گونه ای که بارها جلوی آینه نقش بازی می کرد و بازیگری را تمرین می کرد.

لیلا اوتادی

 

از این رو در همین سنین بود که برای ایفای نقش در فیلم «کیمیا» به کارگردانی آقای درویش انتخاب شد. ولی با مخالفت جدی پدرش روبه رو شد. آقای اوتادی بر این عقیده بود که باید درس دخترش تمام بشود.

لیلا اوتادی به تحصیل در رشته معماری پرداخت، ولی همچنان به دنبال علاقه اش رفت. به همین خاطر در تئاتر مشغول شد و همین امر باعث ورود او به سینما و تلویزیون گردید.

 لیلا اوتادی از چه زمانی شروع کرد؟

لیلا اوتادی اولین کار حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی زنده یاد ایرج قادری شروع نمود. همچنین وی در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم مهر و ماه خوش درخشید.

(عکس) حجاب عجیب سحر قریش(عکس) حجاب عجیب سحر قریش

سریال هایی از قبیل «آرام می گیریم» در نقش آوا در سال ۱۳۹۵ و سریال «حوالی پاییز» در سال ۱۳۹۷ جزو آخرین فعالیت های او در تلویزیون می باشد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ازدواج کرده است؟

لیلا اوتادی بارها در مصاحبه هایش گفته است که مجرده بوده و ازواج نکرده است، اما با این حال عکس بالا بعنوان همسر وی در سایت های مختلف انتشار داده شده است که کذب می باشد.

 لیلا اوتادی  چه کتابی نوشته است؟

هفده ساله بود که سرودن شعر را آغاز کرد اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام ‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می باشد.

فیلم سازی لیلا اوتادی

تجربه ساخت یک فیلم بلند بنام شیطان شلوار لی می پوشد و یک فیلم کوتاه بنام مهمانی زیر آب را دارد.

لیلا اوتادی

ورزش مورد علاقه لیلا اوتادی

ورزش مورد علاقه ام تنیس است اما به باشگاه بدنسازی می روم و هر هفته این ورزش را ادامه می دهم، گاهی اوقات هم که فرصت داشته باشم به سراغ اسب سواری می روم.

رژیم غذایی

صبحانه برای من جزء مهم ترین و عده های غذایی است و برای ناهار هفته ای دو یا سه بار برنج مصرف می کنم و برای شام سالاد یا سبزیجات پخته شده یا مقدار کمی گوشت سفید آبپز استفاده می کنم.

عکاسی لیلا اوتادی

عکاسی را از زمان دانشکده به دلیل این که رشته ام معماری بود انجام می دادم.و به هر سفری که می رفتم دوربین را هم همراه خودم می بردم. در چند سفر آخرم، به این فکر افتادم که برای کودکان بی سرپرست کاری انجام بدهم. این موضوع دلیل اصلی برگزاری نمایشگاه عکسم شد.

ماشین مورد علاقه لیلا اوتادی

من اصولا ماشین شاسی بلند دوست دارم. قبلا هم یک لندکروز سفید داشتم، دوستانم می گفتند آمبولانس گرفتی لیلا…. بعد به من برخورد و به خودم می گفتم واقعا به من نمی آید، فروختمش یک ماشین کوچک تر گرفتم، اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی داد، اونم فروختم و دوباره لندکروز مشکی گرفتم.

لیلا اوتادی

مربی بدنسازی

لیلا اوتادی معتقد است که یک بازیگر برای بازی کردن در هر نقشی باید از لحاظ فیزیکی بسیار آماده باشد، و این آمادگی فقط با ورزش امکان پذیر است. به همین خاطر ورزش همیشه بخش جدانشدنی زندگی او بوده است.

خانم اوتادی اکنون به مدت دو سال است که به صورت حرفه ای مربی بدنسازی می باشد. اما مدتی با کار محاصره شد و دیگر نتوانست این حرفه را ادامه دهد. اما همیشه در این ورزش شرکت می کند. علاوه بر این به طور حرفه ای به ورزش هایی مانند تنیس و اسب دوانی هم مشغول می باشد.

برند عطر

لیلا اوتادی در مورد برند عطر خود گفت : خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه ى کمپانى داشتیم ،پیشنهادشون براى تولید عطر به نام من براى طرفداران عزیزم رو پذیرفتم.

لیلا اوتادی

جنجال دستمزد

در خبری، وی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی هفت یادآور شد : شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست

گپی کوتاه با لیلا اوتادی

چرا حاشیه شما زیاد است؟

خودم زیاد دنبالش نیستم. شاید به این دلیل که کارهای مختلفی انجام دادم.

شایعات زیادی راجع به ازدواج درباره شما بوده؟

بله؛ من به همراه هر کسی که مصاحبه کردم، گفتند ازدواج کردیم!

خودت به این شایعات دامن نزدی؟

به شایعه ازدواج نه!

در مورد شما شایعه شد که گران قیمت ترین بازیگر سینما هستید؟ و تکذیب کردید؟

بله، چون حقیقت نداشت. در واقع من تکذیب نکردم، تکذیب شد.

سینما مافیا دارد؟

همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر این کشور می مانند، است.

دشمن زیاد دارید؟

اوتادی در پاسخ گفت: بله، شاید کسانی که دوست داشتند، در جایگاه من باشند.

آیا قصد ازدواج دارید؟

ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

بزرگترین ترس شما چیست؟

از شرایطی که در اختیار و کنترل نباشد مثل جنگ، می ترسم.

آزاردهنده ترین خصلت شما چیست؟

اینکه خیلی فکر می کنم تا تصمیم بگیرم.

بهترین خصلت

بنا به گفته دیگران اینکه بیش از حد مهربانم.

آیا عمیقا احساس خوشبختی دارید؟

من، چون زیاد کتاب های روانشناسی می خوانم، جوابم به این سوال طولانی است. هر انسانی تا ۷ سالگی احساس خوشبختی می کند. اگر انسان خوب تربیت شود، این احساس با او رشد می کند. برای رسیدن به احساس خوشبختی بخصوص در جامعه ما باید تلاش کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.