کد خبر : 3577 / /
/

به تازگی شاهرخ استخری عکسی به همراه خانواده اش در روز عید فطر منتشر کرد

سلفی شاهرخ استخری با خانواده اش را مشاهده می کنید.شاهرخ استخری از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد.شاهرخ استخری به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرد.شاهرخ استخری دو دختر به نام های پناه و نبات دارد.آخرین اخبار در ارتباط با شاهرخ استخری را در سایت خبرآزاد بخوانید.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در توضیح این عکس نوشت:عیدتون مبارک عزیزای دلم /الهی تنتون سلامت باشه، دلتون خوش باشه، لباتون خندون باشه، زندگیتون پر از عشق باشه، سفره‌تون پر برکت باشه و همیشهههههه کنار من بمونید و من خبرای خوش ازتون بشنوم / دوستون دارممممم زیاااااد و براورده شدن ارزوهاتون ارزومهههههه

زندگینامه شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

نام: شاهرخ

نام خانوادگی: استخری

تاریخ تولد: 1359/7/14 در تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل مهندسی صنایع

همسر: سپیده بزمی پور

فرزندان: دو دختر به نام های پناه و نبات

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.