کد خبر : 7717 / /
/

احسان علیخانی مجری جوان ایران

احسان علیخانی در اینستاگرام استوری تلخی را درباره آمار بالای قربانیان کرونا منتشر کرد.

احسان علیخانی مجری جوان و بسیار کاربلد کشورمان است. برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی در ایام ماه رمضان بسیار به دل ها نشست. همچنین مسابقه "عصر جدید" به تهیه کنندگی و اجرای احسان عیخانی مخاطبان زیادی داشت. احسان علیخانی در اینستاگرام به وضعیت تاسفبار و مرگبار کرونا در کشورمان پرداخت. گفتنی است احسان علیخانی فعالیت های مهمی مانند تهیه‌کنندگی، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردانی و کارگردانی را در کارنامه هنری خود دارد.

استوری احسان علیخانی

احسان علیخانی

احسان علیخانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است.

خواهر و برادران احسان علیخانی

احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد که همگی ازدواج کردند و او از همه کوچک تر است.

احسان علیخانی مجرد می باشد و یکی از موفق ترین چهره های ایرانی در زمینه رسانه و جذب مخاطب اسـت.

احسان علیخانی

ماه رمضان سال‌های اخیر با برنامه ماه عسل و برنامه ماه عسل با نام احسان علیخانی گره خورده اسـت. علیخانی مجری پر حاشیه‌ ای اسـت کـه درکنار طرفداران بسیار، منتقدان سرسختی هم دارد. او کـه از همان دوران مدرسه مسئول برپایی برنامه‌ های مناسبتی و فرهنگی بوده امروزه نیز مجری تمام و عیار برنامه‌ های مناسبتی بـه حساب می آید.

احسان علیخانی متولد پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. در هیچ یک از گفت‌وگو‌های او نشانی از پدرش نیست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.