کد خبر : 8616 / /
/

اخبار / اخباربازیگران/ اخبار هنرمندان

کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت ایرانی پسرش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

کاظم هژیرآزاد بازیگر پیشکسوت سینمای  ایران که این روزها نقش آفرینی او در سریال زخم کاری دیده می شود پسرش آرمان را به دلیل ابتلا به کروناز از دست داد.

کاظم هژیر آزاد

کاظم هژیرآزادکیست؟

کاظم هژیرآزاد (زاده ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است.

کاظم هژیرآزاد بازیگر سریال زخم کاری

کاظم هژیرآزاد در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی " آناهیتا " رفت و شیوه " استانیسلافسکی " را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید و در چندین نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش پرداخت. وی سال ۱۳۶۱ از گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاری کرد که این همکاری همچنان ادامه دارد.

پسر کاظم هژیر آزاد 

کاظم هژیر آزاد

هژیر آزاد در زمینهٔ نوشتن نیز فعالیت داشته است و یک تک پرده‌ای به نام " سوسنگرد" - مربوط به جنگ تحمیلی -، یک تک پرده‌ای در مورد پشت صحنه تئاتر، و همچنین یک مجموعه داستان به نام " کیف " را به چاپ رسانده است . او در مورد نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، نوشته‌های پراکنده‌ای در مطبوعات به چاپ رسانده است. او هم‌اکنون عضوهیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر و همچنین عضو هیئت مدیر ه خانه تئاتر می‌باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.