کد خبر : 9627 / /
/

سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

سحر ولدبیگی بازیگر زن ایرانی است. سحر ولدبیگی مدتی در سریال های طنز بازی می کرد. سحر ولدبیگی همسر نیما فلاح است. سحر ولدبیگی دختر مسعود ولدبیگی می باشد. سحر ولدبیگی 21 اردیبهشت امسال پدرش را از دست داد. این اولین عکس دو نفره از سحر ولدبیگی و همسرش پس از مرگ پدرش است. 

سحر ولدبیگی

ورود سحر ولدبیگی به تلویزیون در سال 1376

شروع فعالیت سینمایی با فیلم « ازدواج غیابی » (کارگروهی) به عنوان بازیگر در سال 1379

سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

سحر ولدبیگی

سحر دختر مسعود ولدبیگی بازیگر و چهره پرداز نه چندان دور سینما و تلویزیون است. او همسر نیما فلاح دیگر بازیگر سینما و تلویزیون است.

خانواده سحر ولدبیگی

مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، بازیگر است. ولدبیگی کار چهره پردازی را همراه با بازی در تئاتر از (1347) در تئاتر «جامعه باربد»، آغاز کرد. وی از سال (1349) با «عروس بیانکا» ساخته ی شاپور قریب وارد عرصه ی چهره پردازی در سینما شد.

مسعود ولدبیگی، نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی بیست ودوم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «دوئل» (1382)، سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از یازدهمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «از کرخه تا راین» (1371) و سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی نهم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «پرده ی آخر» (1369)، را در کارنامه دارد.

سحر ولدبیگی بازیگر تلویزیون و سینما در دوم مرداد سال 1393عزادار مرگ مادر شد.

سحر ولدبیگی

 سحر ولدبیگی و زندگی نامه اش

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است.

وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح است. سحر ولدبیگی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. او یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

بیوگرافی کوتاه نیما فلاح؛ همسر سحر ولدبیگی

نیما فلاح (زاده ۱۳۵۱ تهران) بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است. او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ ۷۷ فعالیت بازیگری‌اش را ادامه داد. وی همسر سحر ولدبیگی است و زندگی عاشقانه‌ای با او دارد.

سحر ولدبیگی

پدر سحر ولدبیگی کیست؟

سحر ولدبیگی عزادار شد، از تیترهای خبری بود که توجه طرفداران این بازیگر را به خود جلب نموده و دلیل آن این بود که پدر این بازیگر خود یک فرد بسیار سرشناس و معروف در سینما بود که بسیاری از افراد به او علاقه داشتند و کارها و آثار او را دنبال می‌ کردند.اما بعد از انتشار این تیتر، تعجب همگان برانگیخته شد زیرا نمی دانستند که این خبر صحت دارد و یا کذب است.

اما زمانی که نیما فلاح داماد مسعود ولدبیگی که خود بازیگر سینما و تلویزیون و یک پیشکسوت در نقش کمدی می باشد، این خبر را تایید نمود، بسیاری از افراد برای عرض تسلیت به مراسم این بزرگوار به سینما رفتند. مسعود ولدبیگی در سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ در بیمارستان مهراد از دنیا چشم فرو بست و به گفته نیما فلاح داماد این پیشکسوت سینما به دلیل بیماری اش ایست قلبی داشته است و در حدود ۲ هفته بوده که در بیمارستان بستری بوده است.

سحر ولدبیگی

این هنرمند یکی از پیشکسوتان چهره پردازی در فیلم های بسیار معروفی مانند ضیافت و دوئل و قرمز بوده است که توانسته برای فیلم پرده آخر و زشت و زیبا جایزه سیمرغ بلورین را برای بهترین چهره پردازی کسب نماید. پس او از پیشکسوت های سینمای ایران بوده که توانسته نه آنها خود بلکه دخترش را نیز در این راه حمایت نماید. او از حامیان خوب سحر ولدبیگی شناخته می شود و سحر ولدبیگی نیز پدرش را بسیار ستایش و تحسین می کرده و همواره رابطه خوبی با پدرش برقرار می کرده است.

فیلم‌شناسی سحر ولدبیگی

مجموعه تلویزیونی

۱۳۹۶

۱۳۹۴، قرعه

۱۳۹۳، در حاشیه

۱۳۹۲، باغ سرهنگ

آب‌پریا

۱۳۹۱، مسیر انحرافی

۱۳۸۸، دارا و ندار

گمشده‌، «اپیزود دوم ۱۳۸۸»

ماه عسل

۱۳۸۷، غیر محرمانه

بلندگوهای افسانه‌ای

۱۳۸۶، چارخونه

۸۵-۱۳۸۴، زندگی به شرط خنده

۸۳-۱۳۸۲، نقطه چین

۱۳۸۲، رانت خوار کوچک

۸۲-۱۳۸۱، پاورچین

۱۳۸۱، پشت کنکوری‌ها

۱۳۸۰، دختران

۱۳۷۹، پسرخاله‌ها

۱۳۷۸، عروسکی قلیدون

قصه‌های شهرک

۱۳۷۷، ب مثل بهار

۱۳۷۵، سلام زندگی

فیلم سینمایی

مجرد ۴۰ ساله «۱۳۹۳»

شهر موشها ۲ «۱۳۹۳»

یک فراری از بگبو «۱۳۹۰»

خاله سوسکه «۱۳۸۸»

قلقلک «۱۳۸۴»

اگه میتونی منو بگیر «فیلم ۱۳۸۵» «۱۳۸۴»

ازدواج غیابی «۱۳۷۹»

ویدیویی خانگی

دامادی به نام صفر «۱۳۸۹»

رالی ایرانی «۱۳۹۱»

شوخی کردم مهران مدیری «۱۳۹۲»

سیگنال موجود است مهدی مظلومی«۱۳۹۴»

عطسه مهران مدیری «۱۳۹۴»

تله فیلم

من پلیس نیستم «۱۳۹۰»

چشماتو ببند «۱۳۸۹»

کادوی در‌به‌در «۱۳۸۸»

فرشته نزدیک است «۱۳۸۸»

سکه‌های شانس «۱۳۸۸»

قاتلین پیرمرد «۱۳۸۷»

راز زندگی عاشقانه سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح

اول تیر ۱۳۹۵، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح ۱۳ ساله می‌شود. البته اگر زمان آشنایی و دو سال و نیم نامزدی را در نظر بگیریم، از مرز ۱۵ سال می‌گذرد. در واقع سر سریال «پسرخاله‌ها» بود که با هم آشنا شدند. بعضی نام‌ها و واژه‌ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه‌ای را به دنبال می‌آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می‌کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق‌تر و کامل‌تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب‌های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آن‌ها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است. زوجی که همین تیر ماه زندگی مشترک‌شان وارد سال سیزدهم خود می‌شود. بی‌حاشیه بودن و شادابی، بارز‌ترین وجه زندگی آن‌هاست. دو عاملی که به زندگی آن‌ها در این سال‌ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج‌های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.