کد خبر : 1025 / /
/

بیو گرافی کامل محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده و مجری محبوب کشورمان را بخوانید.

محمد رضا گلزار متولد  1356 فروردین ماهبازیگر ایرانی است. محمد رضا گلزار نوازنده و خواننده و مجری و مدل ایرانی است. محمد رضا گلزار مجری برنامه برنده باش از شبکه سه سیما تلویزیون بود. محمد رضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمد رضا گلزار برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. 

 محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال ۱۳۹۲ تا کنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه ۹۵ اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

مجری گری محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار

گلزار در زمستان ۹۷ اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش کسب کرد، اما جنجال هایی از جمله دستکاری در آرای مردمی جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار و برنامه اش را دچار حاشیه های زیادی کرد.

محمدرضا گلزار در عرصه مدلینگ

محمدرضا گلزار با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال ۱۳۸۰ به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود.

فعالیت محمدرضا گلزار در ورزش

به ورزش‌های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است. وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

ظاهر ژولیده محمد رضا گلزار در باشگاه 
محمد رضا گلزار

الناز شاکردوست وبرادرش میهمان جشن تولد محمدرضا گلزار بودند. امین حیایی و دوستان دیگر محمدرضا گلزار هم در روز تولد او حضور داشتند. عکس های روز تولد محمد رضا گلزار را در ادامه می بینید.

 الناز شاکردوست به همراه برادرش در جشن تولد محمد رضا گلزار شرکت کردند و عکسی به یادگار گرفتند.

محمد رضا گلزار زاده 1 فروردین 1356 بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی های تبلیغاتی ایرانی است.

 گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او فعالیت موسیقی خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

عکس الناز شاکردوست در جشن تولد محمد رضا گلزار
محمد رضا گلزار

گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

 او علاوه بر سینما به عنوان مدل آگهی های تبلیغاتی شرکت هایی همچون ایکات و شیرآوران نیز فعالیت داشته است.

گلزار از سال 83 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می شد اما از سال 1386 به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

شرکت گام باتلر،یک شرکت ارایه دهنده محصولات بهداشتی و داروخانه ای و فرا دارو خانه ای است که طبق اخرین اطلاعات محمدرضاگلزار رسمآ به عنوان اسپانسر و مدل تبلیغاتی این شرکت انتخاب شده است.

محمدرضا گلزار  / همکاری محمدرضا گلزار با شرکت گام باتلر 

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینمای ایران دارای تحصیلات مهندسی مکانیک متولد 1 فروردین ماه 1356 اصالتا آذری،ساکن شهر تهران می باشد.گلزار فعالیت هنری خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست آغاز کرده و سینما را در سال 1379 با بازی در اولین فیلمش سام و نرگس تجربه کرد.

وی در کارنامه هنری خود بازی در فیلم های مختلفی را داشته،فیلم هایی از جمله تو و من،شیش و بش،دو خواهر،توفیق اجباری،آتش بس و ...که دارای رکورد فروش و ورود به باشگاه فیلمهای فروش میلیاردی سینمای ایران هستند.هم اکنون در سریال عشق تعطیل نیست مشغول بازیگری است و فیلم سلام بمبئی را در برنامه کار خود دارد.

گلزار که به تازگی فعالیت های مدلینگ و تبلیغاتی خود را از سر گرفته است اخیرآ تصاویری از برند G.U.M که برند مشهور در زمینه تولید وسایل بهداشتی مراقبت از دهان و دندان است در اینستاگرام خود منتشر کرده است که در ادامۀ این مطلب می بینید.

محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگری و مدلینگ را در اولویت اصلی فعالیتهای خود قرار داده و با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست در سال 80 به عنوان اولین فتو مدل مرد در طول سه دهه اخیر ظاهر شود و گامی موثر در این زمینه برداشته و فصلی نو را در صنعت تبلیغات ایران رقم بزند.وی به تازگی با شرکت G.U.M قرار داد بسته و به عنوان مدل تبلیغاتی در این شرکت فعالیت می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.