کد خبر : 1383 / /
/

به تازگی ویدئویی از علی انصاریان منتشر شده است که در آن درخواست بازگشت عادل فردوسی پور را دارد.

 علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دوران فوتبالی مسیر هنر را در پیش گرفت، علی انصاریان طی سالیان اخیر جایگاه جالب توجهی در سینما و تلویزیون نیز به دست آورده بود. علی انصاریان که لحظاتی پیش بعد از چند روز مبارزه با بیماری کرونا درگذشت، حال و هوای جشنواره فجر را نیز با اندوه و گریه توام کرد. علی انصاریان از ابتدای بهمن در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، مغلوب این بیماری شد. به تازگی ویدئویی از علی انصاریان منتشر شده است که در آن درخواست بازگشت عادل فردوسی پور را دارد.

در خواست علی انصاریان

طرح موزاییکی کانون هوادارن پرسپولیس برای علی انصاریان و میناوند

علی انصاریان

علی انصاریان

فیلمی که برای اولین بار از علی انصاریان منتشر می‌شود

 زنده یاد علی انصاریان در آخرین کارها و فعالیت های هنری خود، در فیلم سینمایی کاپیتان امیر به کارگردانی سعید چاری ایفای نقش کرده بود.

بنا بر این گزارش، این فوتبالیست و هنرمند فقید در فیلم کاپیتان امیر، در نقش شهید مهدی رضایی مجد فوتبالیست سابق تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

بازی علی انصاریان در فیلم «کاپیتان امیر»

علی انصاریان

این فیلم برای اولین در جشنواره فیلم های ورزشی ایران اکران شد و جایزه بهترین فیلم سبک زندگی را دریافت کرد. همچنین در سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم های ورزشی میلان حضور پیدا کرده بود.

فیلم دارای دو داستان موازی است و در خلاصه آن آمده است: پروانه کمالی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به علت حذف ناجوانمردانه تیم ملی از مقدماتی المپیک به علت پوشش اسلامی ملی پوشان زن تصمیم می گیرد به عنوان اولین لژیونر زن ایرانی مهاجرت کند. ولی متوجه می شود که در آنجا می بایست کشف حجاب کند و دچار بحران و دوراهی سختی می شود.

او در همین ایام به طور تصادفی با شهید مهدی رضایی مجد بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس با بازی زنده یاد علی انصاریان مواجه میشود و مسیر زندگی پر تلاطمی را طی میکند.

عکس علی انصاریان 

علی انصاریان

در این فیلم علاوه بر زنده یاد علی انصاریان بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران ( کوهستان خسروی، سارا قمی، زهرا قنبری، نیلوفر اردلان و مریم ازمون و ... ایفای نقش کرده اند.

نقش پروانه کمالی را ثنا صادقی بازی کرده است و جوانی شهید رضایی مجد را هم محمدامین رسول پناه بر عهده داشت.

آخرین فیلم علی انصاریان 
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.