کد خبر : 1490 / /
/

ارسلان قاسمی متولد یکم خرداد ماه ۱۳۷۴ در شهر تهران است. پدرش مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیریت یک مهدکودک را بر عهده دارد. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که هر دو از ارسلان بزرگ تر هستند.

ارسلان قاسمی متولد یکم خرداد ماه ۱۳۷۴ در شهر تهران است. پدر ارسلان قاسمی مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیریت یک مهدکودک را بر عهده دارد. ارسلان قاسمی دو خواهر دارد که هر دو از ارسلان بزرگ تر هستند. جالب است بدانید که بهاره رهنما ارسلان قاسمی را وارد بازیگری کرده است. عکس های ارسلان قاسمی و بیوگرافی و حواشی زندگی او را در ادامه بخوانید.

بهاره رهنما به دلیل اینکه دوست صمیمی مادرش بوده است او را برای بازی در سریال در چشم باد به مسعود جعفری جوزانی معرفی می کند که بعد از تست موفق می شود اولین تجربه بازیگری خود را پشت سر بگذارد.

از ورزش های مورد علاقه قاسمی می توان به شنا ، اسکی و اسب سواری اشاره کرد. البته بهترین تفریح را سفر در کنار خانواده می داند. ارسلان قاسمی به جز بازی در سریال در چشم باد تجربه بازی در سریال یوسف پیامبر را نیز در کارنامه خود دارد.

خوشگذرانی لاکچری ارسلان قاسمی 

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. ارسلان قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

ارسلان قاسمی

پدر ارسلان قاسمی مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرش هم مدیر مهد کودک است. دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و یکی دیگه ۱۲ سال از ارسلان بزرگترند و ارسلان فرزند آخر خانواده است.

ورود ارسلان قاسمی به سینما از طریق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادر ارسلان هستند انجام شد.

ارسلان قاسمی

شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه

ارسلان قاسمی

خبر ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه از زمانی که این دو بازیگر هنوز نوجوان ( و شاید کودک ) بودند پخش شد و با بازی های مشترک این دو بازیگر و گذشت زمان شاخ و برگ زیادی به این شایعه داده شد. البته با اینکه چندین بار این خبر از هر دو طرف تکذیب شد

ولی باز هم کسانی هستند که کی خواهند به خبرهای زرد دامن بزنند و نمی خواهند دست از شایعه سازی برای این دو بازیگر جوان بر دارند. در مصاحبه ای ترلان پروانه اظهار کرد ما فقط همکار و دوست هستیم و شایعه رابطه و ازدواج ما به هیچ وجه صحت ندارد.

به تازگی ارسلان قاسمی در مصاحبه ای گفته است که من دوست ندارم اسمم در کنار اسم ترلان پروانه بیاید چون من شخص دیگری را دوست دارم. طرفداران ارسلان قاسمی حدش زده اند خانمی که ارسلان قاسمی در موردش صحبت کرده است دیبا نام دارد.

زندگینامه ی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. ارسلان قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد. ارسلان قاسمی در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

ارسلان قاسمی بازیگر ایرانی

ارسلان قاسمی

پدر ارسلان قاسمی مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرش هم مدیر مهد کودک است. دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و یکی دیگه ۱۲ سال از ارسلان بزرگترند و ارسلان فرزند آخر خانواده است.

ورود ارسلان قاسمی به سینما از طریق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادر ارسلان هستند انجام شد.

ارسلان قاسمی  با اینکه به واسطه کار، گاهی از رفتن به مدرسه و حضور در کلاسها باز می ماند – اما جزء شاگرد های زرنگ کلاس بوده است. ارسلان قاسمی  از بین بازیگران هم سن و سالانش با ترلان پروانه – علی شادمان و پوریا ابراهیم پور رفت و آمد خانوادگی دارد.

پدر ارسلان مدیر برنامه هایش است.

فیلم شناسی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی

* هفت سنگ (مجموعه تلویزیونی) –  (۱۳۹۲)

*   هوش سیاه ۲ (مجموعه تلویزیونی) – سهیل (۱۳۹۲)

*  رسوایی (فیلم سینمایی) (۱۳۹۱)

*  تا ثریا (مجموعه تلویزیونی) – پویا (۱۳۹۰)

*  فاصله‌ها (مجموعه تلویزیونی) -وحید (۱۳۸۹)

*  هوش سیاه (مجموعه تلویزیونی) – سهیل (۱۳۸۸)

*    تاکسی نارنجی – فرهاد (۱۳۸۷)

*  کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)

*   جعبه موسیقی -علی (۱۳۸۶)

*  خاک سرد (۱۳۸۴)

*  شام عروسی (۱۳۸۴)

*   یوسف پیامبر – بنیامین (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۷)

*  در چشم باد – بیژن (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۷)

*  ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها – مسعود (مجموعه تلویزیونی)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.