کد خبر : 1573 / /
/

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در مستندی به ماجرای ابتلایش به یک بیماری ناشناخته و آشنایی با همسرش خود پرداخت.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در مستندی به ماجرای ابتلایش به یک بیماری ناشناخته و آشنایی با همسرش خود پرداخت.

ماجرای آشنایی شهره سلطانی با همسرش

شهره سلطانی و داستان زندگی اش سوژه ی قسمتی از مجموعه مستندی به نام «رخ» بود که از شبکه مستند سیما پخش می شود. مجموعه مستند « رخ » با نگاهی متفاوت زندگی و آثار کارگردانان و بازیگران مهم سینمای ایران را روایت می کند. «دخترک ژولیده» نام قسمتی از این مجموعه مستند بود که در آن به زندگی شهره سلطانی پرداخته شده بود.

شهره سلطانی

در بخشی از این مستند شهره سلطانی به ماجرای ابتلایش به یک بیماری ناشناخته در گذشته می پردازد. به گفته ی سلطانی، او به طور ناگهانی و به دلیل نامعلومی به بیماری سختی مبتلا شده بود که برای مدت طولانی او را خانه نشین کرده بود. سلطانی گفت دو غده در گلویش رشد کرده بود و در این مدت حتی قادر به صحبت کردن نبود.

شهره سلطانی در این مستند ماجرای جالب آشنایی اش با همسر خود، بهروز پناهنده را هم روایت کرد. او از بازی همسرش در تئاتری به کارگردانی او سال ها پیش از ازدواج شان و همینطور دیدارهای تصادفی متعددشان گفت. به گفته ی این زوج، آن ها برای ازدواج تنها به محضر رفتند و هیچ مراسم عروسی برای خود برگزار نکردند.

شهره سلطانی متولد ۱۳۴۸ در شهر بجنورد است و مدرک کارشناسی موسیقی دارد.

شروع بازیگر شهره سلطانی

سلطانی بازی در تئاتر را از سال ۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی غلامرضا رمضانی آغاز کرد.

شهره سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است و ردیف‌ های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده‌ است. او خود را گیاهخوار معرفی کرده است.

شهره سلطانی

شهره سلطانی از جمله ی هنرمندانی بود که به ویروس کرونا مبتلا شدند. او اواخر تیر ماه با انتشار ویدئویی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.

سلطانی در این ویدئو درباره ی وضعیت جسمانی خود توضیح داد. او گفت که ۱۹ روزی است درگیر بیماری کووید-۱۹ شده و به نوع شدید آن مبتلا شده است. شهره سلطانی ضمن تشکر از کسانی که پیگیر و نگران حال او بودند، از مردم خواست این بیماری را جدی بگیرند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.