کد خبر : 1592 / /
/

مجید صالحی مدتی است برنامه امشو را راه اندازی کرده است. این برنامه شنبه شب ها به صورت زنده در اینترنت قرار می گیرد. اکبر عبدی مهمان این برنامه بود که صحبت های جنجالی انجام داد. همین امر موجب شد این هفته برنامه ام شو اجرا نشود.جدیدترین پست اینستاگرامی مجید صالحی را درارتباط با این ماجرا می بینید.

 

مجید صالحی مدتی است برنامه امشو را راه اندازی کرده است. این برنامه شنبه شب ها به صورت زنده در اینترنت قرار می گیرد.  اکبر عبدی مهمان این برنامه بود که صحبت های جنجالی انجام داد. همین امر موجب شد این هفته برنامه ام شو اجرا نشود.جدیدترین پست اینستاگرامی مجید صالحی را درارتباط با این ماجرا می بینید.

پست اینستاگرامی مجید صالحی

مجید صالحی، مجری برنامه اینترنتی «امشو» که شامگاه شنبه هر هفته به صورت زنده پخش می‌شود، در تازه‌ترین پُست اینستاگرامی‌اش، خبر داد این برنامه، شنبه ۱۱ مرداد روی خط نخواهد رفت.

اکبر عبدی

 

 

پس از جنجال‌های حضور اکبر عبدی در برنامه زنده و اینترنتی «امشو» در هفته گذشته، چند روزی بود که صحبت از قطعِ پخش این برنامه به میان آمده بود.

در همین ارتباط، مجید صالحی، مجری «امشو»، در پستی اینستاگرامی با تایید پخش نشدن این برنامه در شامگاه شنبه ۱۱ مرداد، ابراز امیدواری کرد «امشو»، هفته آینده به صورت زنده روی خط برود.

او در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

«طبق برنامه‌ریزی‌ها و مانند ۱۰ هفته گذشته، قرار بود شنبه ۱۱ مرداد، قسمت یازدهم «امشو با مجید صالحی» به صورت زنده پخش شود، اما ضبط و پخش این برنامه به زمان دیگری موکول شده است. تیم تولید برنامه «امشو» ضمن عذرخواهی از مخاطبان، ابراز امیدواری کرد که پس از حل مشکلات موجود، ضبط و پخش «امشو» از هفته آینده مجددا از سر گرفته شود.»

 

مصاحبه پرحاشیه اکبر عبدی در «ام شو»

مجید صالحی یک شنبه‌شب با انتشار پستی در اینستاگرامش، از همکاری با محمدرضا شریفی‌نیا یاد و از او تمجید کرد. او در پایان به دوستی اکبر عبدی و محمدرضا شریفی‌نیا و شوخی‌های همیشگی آن‌ها اشاره کرد. سابقه مصاحبه‌های اکبر عبدی در برنامه‌های مختلف، می‌گوید کنایه او به شریفی‌نیا اتفاق تازه‌ای نبوده است. هر چند برخی معتقدند بیان این شوخی ها از یک رسانه پخش زنده کار درستی نبود.

اکبر عبدی

پست اینستاگرامی مجید صالحی درباره ام شو

ماجرا از آن جا شروع شد که در بخشی از برنامه «ام شو» تصویر محمدرضا شریفی‌نیا نمایش داده شد و اکبر عبدی و امیر نوری درباره او صحبت‌هایی را مطرح کردند. نوری از شایعه‌هایی که درباره او شنیده می‌شود صحبت کرد و گفت این که می‌گویند او باند است درست نیست. اکبر عبدی هم ضمن تایید صحبت امیر نوری با تعجب پرسید: «این با خانما دوسته، بانده؟!» او در ادامه با کنایه گفت که شخصیت مهربانی دارد و آدم زرنگی است!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.