کد خبر : 1884 / /
/

مجموعه نون خ سبب شهرت مریم بازوند شد.

سریال نون خ  سریال تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی بود. سریال نون خ  اولین بار در ایام نوروز 1398 پخش شد. سریال نون خ سریال پربیننده ای بود. سریال نون خ طنز محبوب تلوییون بود.سریال نون خ در کرمانشاه تصویر برداری شده است.

سریال نون خ

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ

هدیه بازوند هنرپیشه ایرانی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندر عباس زاده شده است، و اصالتا کرمانشاهی است. هدیه بازوندفارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد.

هدیه بازوند از بازیگران تئاتر بوده و چند اثر نمایشی در کارنامه بازیگری خویش دارد و از هنرجویان استاد امین تارخ و همچنین مؤسسه نقش اول می باشد.

هدیه بازوند در سال 1397 توانست با مجموعه تلویزیونی« هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی نخستین بار جلوی دوربین رفت. این هنرپیشه جوان در فیلم سینمایی "آنجا همان ساعت" به کارگردانی آقای سیروس الوند هم حضور داشته و تجربه خوب و مفیدی را در کنار سیروس الوند و ماهور الوند گذرانده است.

سریال نون خ

هدیه بازوند در در سریال نون. خ در نقش روژان خانزاده بازی نموده است که بازی در این مجموعه سبب شهرت او شد.

انتقادات به لهجه کردی در سریال نون خ

سریال نون. خ که پخش شد تعدادی از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا به خاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم ، و مجبور بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می خواهد پارسی حرف بزند.

هدیه بازوند در مورد فرهنگ غنی مردم کرد می گوید:« کُرد زبان ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که بنظر من سریال نون خ توانست فقظ قسمتی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کرد ها حتی بسیار مهربان تر از آن هستند که در این مجموعه می بینید، ولی به خاطر ماهیت طنز آن داستان های اغراق‌امیز جالبی دارند.»

سریال نون خ

سریال نون خ/ علاقه مندی هدیه بازوند

به کتاب خواندن علاقه زیادی دارم و غالبا اوقات فراغتم را کتاب می خوانم، معمولاً وقتم رو در منزل می گذرانم و زیاد اهل تفریح خارج از خانه نیستم. احترام زیادی برای ادم ها قائلم و دوستشون دارم ولی به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی هستم، به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند اصلاً تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خود ندارم.

مخالفت خانواده و معماری

روزهایی که باید از طریق انتخاب رشته دانشگاهی مسیر کاری ام رو تعیین میکردم گفتم بازیگری ، اما با مخالفت روبرو شدم.

طبق معمولِ نظر اکثر خانواده ها یا باید دکتر میشدم یا مهندس ، بازیگری در گوشه ای از قلب و ذهن من موند و من مهندسی معماری رو که اتفاقا خیلی هم بهش علاقه داشتم رو تموم کردم.

سریال نون خ

کلاس بازیگری

دوره های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ و پسر ایشان نیما تارخ گذراند سپس وارد ورکشاپ های موسسه نقش اول شد.

در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم حضور داشت سپس دوره های پادمآرت آقای کیومرث مرادی (بازیگری به روش کوین اسپیسی)  را هم گذراند.

تجربه سریالی و سینما

در سال 97 وقتی 31 ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش موش بند اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد.

او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.