کد خبر : 1901 / /
/

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین سریال نون خ است که در ادامه شما را بیشتر با او آشنا میکنیم.

ندا قاسمی شیرین سریال نون خ​

شیرین سریال نون خ 

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی نوروز سال 98 از شبکه یک سیما پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت و فصل دوم این سریال از 22 فروردین ماه روی آنتن این شبکه رفت.

ندا قاسمی یکی از بازیگرانی است که در فصل اول و دوم این سریال حضور داشت و بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است که در ادامه بیشتر با او آشنا میشویم.

ندا قاسمی بازیگر کرمانشاهی نون خ

ندا قاسمی

ندا قاسمی شیرین دختر نورالدین خانزاده در سریال نون خ است که در فصل اول و دوم این سریال حضور داشت.

این بازیگر کشورمان که اصالتا کرمانشاهی است و پیش از بازی در سریال نون خ در کرمانشاه فعالیت هایی در تئاتر و رادیو داشت و در چند تله فیلم مقابل دوربین رفت.

بازیگر نقش شیرین سریال نون خ از طریق یکی از دفاتر فیلمسازی به دفتر سعید آقاخانی معرفی شد و بعد از گرفتن تست بازیگری برای نقش شیرین انتخاب شد و با این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید.

این بازیگر کشورمان به دلیل داشتن اصالت کرمانشاهی به خوبی توانسته از عهده ایفای نقشش برآید و لهجه کرمانشاهی را در این فیلم به خوبی ادا کند و در کنار دیگر بازیگران این سریال با سریال نون خ مهمان خانه های مردم از قاب تلویزیون است.

عکس های ندا قاسمی بازیگر نون خ
ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی ندا قاسمی ندا قاسمی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.