کد خبر : 2136 / /
/

“فریبرز عرب نیا” بازیگر نقش مختار در سریال مختارنامه که این روزها در آمریکا و در کنار پسرش زندگی میکند و با انتشار پستی درباره علت دوری از ایران و فعالیت های هنری نوشت.

“فریبرز عرب نیا” این روزها کجاست و چه میکند؟!

“فریبرز عرب نیا” بازیگر نقش مختار در سریال مختارنامه که این روزها در آمریکا و در کنار پسرش زندگی میکند و با انتشار پستی درباره علت دوری از ایران و فعالیت های هنری نوشت.

فریبرز عرب نیا

علت مهاجرت فریبرز عرب نیا از ایران و فعالیت هنری

فریبرز عرب نیا را اغلب مخاطبان دنیای هنر با نقش محوری و درخشانش در سریال مختارنامه می شناسند. این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان چند سالی است که در ایران زندگی نمیکند.

فریبرز عرب نیا بعد از درگذشت همسر سابق و مادر پسرش زنده یاد عسل بدیعی به همراه پسرش از ایران رفت و در کنار پسرش تا اتمام تحصیل آنجا می ماند.

صحبت های فریبرز عرب نیا درباره ماجراهای زندگی اش

فریبرز عرب نیا با انتشار پست و ویدئویی در اینستاگرام درباره علت دوری از ایران و فراز و نشیب های زندگی اش صحبت کرد.

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون

فریبرز عرب نیا ویدئویی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :شاید روزی داستان آن چه را که بر من گذشت برای همگان بنویسم، آن چه که در سرزمین مادری ام و در سال هایی که کار فرهنگی کردم، آن چه که درسال های پیش از مهاجرت بر من و خانواده ام گذشت، و آن چه که در سال های دوری از میهن؛ شاید....

فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا در ویدئوهای منتشر شده گفت : چند وقتیه که خیلی کم فرصت میکنم یادداشتی بذارم یا حتی به صفحه ام سری بزنم و همین باعث شده تا شماری از دوستان گله مند باشند. براتون خواهم گفت که چرا نه تنها نمیتونم به صفحه سر بزنم بلکه به کارهایی که خیلی خیلی دوست دارم مثل کتابخوانی ، ورزش و رفتن به طبیعت هم نمیتونم بپردازم ، حتی به آرایشگاه هم نمیتونم برم و این از ظاهرم معلومه.

ااما پیش از اینکه دلیلش رو بگم باید بگم جای تک تک شماها توی قلب منه ، دلیل ایکنه فرصتم کمتر شده اینه که من به عنوان تک والد ،سرپرستی پسر نوجوانم رو برعهده دارم و رسیدگی به مسائل پیچیده سن خاص و تحصیلش وقت زیادی از من میگیره و به جز اون من نیمی از ساعات روز سرکار هستم و بخش زیادی از اوقات را به درس می پردازم و در دانشگاه مشغول تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس شدم.

حقیقت این است که شک داشتم که آیا اساسا این نکته را عنوان کنم، ولی بعد به این نتیجه رسیدم که عنوان کردنش، کار خوبی است تا لااقل آنهایی که من و سرنوشتم برایشان مهم است، بدانند که یک انسان ممکن است در طول زندگی، بارها از صفر شروع کند. از صفر شروع کردن هدف بسیار والایی می خواهد، می تواند برگشت به کشور و استفاده از تحصیلات باشد، یا می توان در هر جای دنیا قدمی کوچک برای بهتر شدن این دنیا و مردمش برداشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.