کد خبر : 215 / /
/

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

تصویر مراسم عقد نوید محمدزاده و فرشته حینی منتشر شد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج
فرشته حسینی نامزد نوید محمدزاده کیست؟​
نوید محمدزاده اینستاگرام
عکس بازیگران : عکس جدیدی از نوید محمدزاده و نامزد افعان الاصلش منتشر شده است. نوید محمدزاده بازیگر جوان سینمای ایران است که به یکباره با خبر ازدواجش همه را شگفت زده کرده است. نوید محمدزاده از خاص ترین بازیگران ایرانی است که در پوشش خود همواره جنجالی بوده است. نوید محمدزاده البته تلاش کرده تا وارد دنیای سیاست نشود اما گاه و بیگاه کنایه هایی هم داشته که مورد توجه قرار گرفته است. نوید محمد زاده از گران ترین بازیگران سینمای ایران به شمار می آید.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کرده اند

نوید محمدزاده

خبر جالبی بود از سمت نوید محمد زاده برای هوادارانش . ناگهان یک عکس و پس از آن هم اتفاقات عجیب و غریب و غیر منتظره. نوید محمدزاده و فرشته حسینی برخلاف سایر زوج های غیر رسمی سینمای ایران بسیار جدی بوده اند و کار خود را به عقد رسانده اند.

فرشته حسینی نامزد نوید محمدزاده کیست؟

نوید محمدزاده

فرشته حسینی در تهران به دنیا آمده اما افغانی الاصل است.او  از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده ،و البته بسیاررجمعیت یعنی او شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی نامزد نوید محمدزاده از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است. فرشته حسینی اولین بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. فرشته حسینی با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.

نوید محمدزاده اینستاگرام فعالی دارد

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در اینستاگرام هم فالورهای زیادی دارد و هم البته پستهای زیادی.صفحه اینستاگرام نوید محمدزاده تیک آبی دارد اما بیزنس نشده است.رکورد لایک این صفحه 2,551,425 لایک است.میانگین کانت هر پست نوید محمدزاده 15,534.82 کامنت است.ماجرای ازدواج این دوبازیگر سینما هم از این صفحه رسانه ای شد. «نوید محمدزاده» ویدئویی مشترک با «فرشته حسینی» در اینستاگرامش منتشر کرد و این هنرپیشه زن سرشناس سینمای ایران را «جان خود» نامیده و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در سریال قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند. قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بود که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید. حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. داستان این سریال از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد، بعد از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد.
البته پیش از آن نیز فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.