کد خبر : 2432 / /
/

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی است.

 

سریال احضار علیرضا افخمی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است و بازیگر نقش مائده نقش کلیدی و اول سریال ماورائی نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است.

بیوگرافی مائده در فیلم احضار

آدرینا صادقی

گفته می شود آدرینا صادقی، متولد دهه هفتاد است وی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران از هنرمندان تئاتری محسوب میشود و با بازی در سریال علیرضا افخمی وارد بازیگری شده است

این بازیگر جوان فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرده و تا کنون در چند نمایش بازی کرده و خوش درخشیده است. تا جایی که نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به بازی خود جلب کرده و توانست در اولین بازی جدی خود در نقش اول و کلیدی بازی کند و اعتماد کارگردان را به خود کند.

ادرینا صادقی، در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شد و بازی روان و خوب و مخاطب پسندش باعث شد تا نظر مثبت بینندگان تلویزیون را کسب کند.

آدرینا صادقی

اطلاعات دیگری از آدرینا صادقی فعلا در دست نیست و می‌توان انتظار داشت در آینده درباره او بیشتر بشنویم و بخوانیم.

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی، چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر در نقش رها و صالح میرزاآقایی و … می‌باشد.

 

لازم به ذکر است داستان این سریال درباره، مائده و دختر داییش زهره است.. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها با مائده بحث اش می شود و به مشکل می خورد . این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن ـ خواستگار قبلی مائده ـ به این جمع حوادثی رقم می‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌کند و …

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.