کد خبر : 2506 / /
/

میلاد میرزایی از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت وی فعالیت جدی خود را از اواخر سال ۱۳۸۳ با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او بدلیل اینکه لکنت زبان داشت روزانه تا هفده ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از گذشت شش ماه تمرین مشکل تکلم خود را رفع کرد و بعد در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد.

میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن کامرانی در سریال احضار 

عکس های میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن کامرانی در سریال «احضار» ساخته علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰

معرفی سریال : «احضار» با نام قبلی «دعوت نحس» که فضایی ماورایی دارد، به نقد عرفان‌های کاذب می‌پردازد به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما ساخته شده است.

محسن در سریال احضار

علیرضا افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «تب سرد»، «او یک فرشته بود»، «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

بازیگران سریال : در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی ، مینو آذرمگین ، نازنین هاشمی ، دینا هاشمی ، میلاد میرزایی ، افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال : در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آنها همراه با ۲ تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌ کند.

حواشی سریال : همان طور که پیش بینی می شد، سریال «احضار» شبکه یک سیما، در اولین قسمت از پخش خود، با دیالوگ هایی درباره جن و ارواح و صحنه هایی بعضا ترسناک همراه بود که همین مساله مسوولان پخش شبکه را مجاب کرده بود که این سریال را با درجه بندی سنی ۱۴ + روی آنتن بفرستند.

در ابتدای پخش سریال علیرضا افخمی، زیرنویسی پخش شد که خطاب به بینندگان سریال توضیح می داد، «سریال احضار مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی با موضوع معرفتی است و چنانچه در بعضی قسمت ها تماشای صحنه یا سکانسی برای کودکان مناسب نباشد، قبل از شروع تصویر مورد نظر علامت ۱۴ + درج خواهد شد.»

بیوگرافی میلاد میرزایی

محسن در سریال احضار

 بیوگرافی کوتاه میلاد میرزایی : میلاد میرزایی «Milad Mirzaei» هنرپیشه سینما، تئاتر متولد شنبه سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۶۹ در شهر بابل است، میلاد فرزند سوم و آخر خانواده پنج نفری است او یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های (فاطمه و محمد) دارد. علاقه آقای میرزایی به هنر به سنین کم دوران کودکی او باز می گردد. وی صدای خوبی داشت و همین موضوع مقدمه ای برای ورود او به دنیای هنر گردید.

سریال های یانوی عمارت ، نوار زرد ، شرم ، رنج پنهان و سریال تاریکی شب، روشنایی روز  از آثار مشهور این بازیگر در تلویزیون می باشد .

میلاد میرزایی از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت وی فعالیت جدی خود را از اواخر سال ۱۳۸۳ با تئاتر در شهر ساری شروع کرد او بدلیل اینکه لکنت زبان داشت روزانه تا هفده ساعت تمرین فن بیان می کرد تا اینکه بعد از گذشت شش ماه تمرین مشکل تکلم خود را رفع کرد و بعد در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال ۱۳۹۴ در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد.

میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال ۱۳۹۵ با ایفای نقش رشید پسر حاج فتاح و با بازی در کنار بازیگرانی چون حسام منظور، مریم مومن، رامتین خداپناهی و نیکی نصیریان به شهرت رسید. میلاد هنرمندی تمام عیار که علاوه بر بازیگری در گویندگی، دوبله، موسیقی و عکاسی هم فعالیت می کند.گفتنی است وی در سریال شرم که قرار است در پاییز ۱۳۹۹ پخش شود نیز بازی کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.