کد خبر : 2767 / /
/

لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه (از پیروان حضرت عیسی مسیح) با سایر بازیگران این فیلم همکاری خواهد کرد.

در روزهای اخیر اخبار هیجان‌انگیزی درباره حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید یکی از کارگردانان صاحب نام سینما منتشر شد. سایت معروف IMDB با قرار دادن نام این بازیگر ایرانی در فهرست بازیگران پروژه «آخرین سیاره» به کارگردانی ترنس مالیک، زمزمه‌های حضور او در این فیلم را تایید کرد. در فیلم «آخرین سیاره» که روایتگر چند اپیزود مختلف درباره زندگی حضرت مسیح(ع) است مجموعه‌ای از بازیگران نامدار و نوظهور در کنار هم مقابل دوربین رفته‌اند.

لیلا حاتمی جلوی دوربین ترنس مالیک

لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه (از پیروان حضرت عیسی مسیح) با سایر بازیگران این فیلم همکاری خواهد کرد. گیزا رورینگ بازیگر مجارستانی که پیش از این در فیلم برنده اسکار «پسر سائول» بازی کرده بود در نقش حضرت عیسی، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش پطروس، توفیق برهوم بازیگر فلسطینی‌الاصل و لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه بازیگران اصلی این فیلم سینمایی در کنار مارک رایلنس و بن کینگزلی دو بازیگر انگلیسی برنده اسکار هستند. رایلنس در این فیلم در نقش شیطان بازی کرده است. در فیلم «مصائب مسیح» ساخته مل گیبسن در سال ۲۰۰۴، مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی در نقش مریم مجدلیه از یاران حضرت مسیح(ع) بازی کرد، نقشی که لیلا حاتمی در فیلم «آخرین سیاره» تکرار خواهد کرد. فیلم سینمایی «آخرین سیاره» هم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد و مالیک ظاهرا این فیلم را در سکوت خبری در جزیره آنتسیو ایتالیا و ایسلند مقابل دوربین برده است.

فیلم «آخرین سیاره» دهمین ساخته بلند سینمایی مالیک پس از فیلم‌های «زمین‌های لم‌یزرع»، «روزهای بهشت»، «خط باریک سرخ»، «دنیای جدید»، «درخت زندگی»، «به سوی شگفتی»، «شوالیه جام‌ها»، «ترانه به ترانه» و «یک زندگی پنهان» است. مالیک با فیلم «خط باریک سرخ» نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه شد و خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره برلین را از آن خود کرد و با فیلم «درخت زندگی» نیز جایزه نخل طلایی جشنواره کن را کسب کرد. او پیش از آن نیز با فیلم «روزهای بهشت» برنده جایزه بهترین کارگردانی کن شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.