کد خبر : 4486 / /
/

رضا صادقی، سلبریتی اول کلاب هاوس | مشکی پوش همیشه آنلاین!رضا صادقی با حضور در کلاب هاوس یک اتاق مجزا برای خود تشکیل داد و در این اتاق که مدیریتش را شخصا بر عهده دارد، علاوه بر ارتباط گرفتن با طرف دارانش و خاطره بازی با آن ها، شروع کرده به طرح سؤالات مهم و ایجاد بحث‌های چالشی و فضای اتاقش را به جایی برای فکر کردن تبدیل کرده است.

 

در میان خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایران، رضا صادقی جزو معدود نمونه‌هایی است که هنوز هم شنونده دارد. با وجود تغییر نسل و متفاوت شدن ذائقه مخاطبان پاپ و راحت شدن ورود افراد مختلف به این حوزه، نسل اولی‌های پاپ که در اواخر دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ سر برآوردند به تدریج یا محو شدند یا به مهمانان درجه ۲ برنامه‌های کم طرف‌دار تلویزیون تبدیل شدند. اما رضا صادقی هنوز هم کسی است که با دیدن او بر صفحه تلویزیون لحظه‌ای زدن دکمه شبکه بعدی را بیخیال می‌شویم. در کنار تلاش برای به روز ماندن و تطبیق با ذائقه مخاطبان جدید، یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که صادقی انجام داده، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی است.

رضا صادقی در کلاب هاوس

رضا صادقی

او چه با کمک مشاورانش و چه با فهم درست شخصی، در فضای مجازی فعال شد و فعالیتش نه در حد یک پیج اینستاگرامی برای گذاشتن عکس‌های شخصی و برنامه‌های کاری که به عنوان یک ابزار قدرتمند در احیای برند رضا صادقی و آشنا کردن مخاطبان اینستاگرامی با اوست. صادقی در بند اینستاگرام هم نماند؛ او تقریبا در هر جایی از اینترنت که جماعت ایرانی حضور دارند حاضر است و فعالانه نقش ایفا می‌کند. هم سایت رسمی دارد و هم صفحه یوتیوب و هم توئیتر. در این صفحات هم از خود و خانواده و برنامه‌های کاری اش می‌نویسد و هم انتقادات اجتماعی و توصیه‌های درست فرهنگی می‌کند. اما با آمدن کلاب هاوس رضا صادقی اولین خواننده‌ای شد که با یک دید و برنامه مشخص وارد کلاب هاوس شد.

از زمانی که کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی تازه وارد، امکان حضور کاربرانی با گوشی اندرویدی را فراهم کرد، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تا حدی بالا رفت که چند روزی سرور‌های این شبکه دچار اختلال بود. پیش ازاین فقط صاحبان گوشی‌های آیفون می‌توانستند در این فضا حضور پیدا کنند، اما حالا که تقریبا همه صاحبان گوشی‌های هوشمند می‌توانند از این فضا استفاده کنند، حضور در کلاب هاوس مخصوصا برای ارتباط گرفتن افراد سرشناس با مردم خیلی جذاب شده است.

رضا صادقی با حضور در کلاب هاوس یک اتاق مجزا برای خود تشکیل داد و در این اتاق که مدیریتش را شخصا بر عهده دارد، علاوه بر ارتباط گرفتن با طرف دارانش و خاطره بازی با آن ها، شروع کرده به طرح سؤالات مهم و ایجاد بحث‌های چالشی و فضای اتاقش را به جایی برای فکر کردن تبدیل کرده است. هر چند هیچ کس در این اتاق‌ها ادعای کارشناس بودن ندارد، اما آدم‌ها در آن از تجربیات و باورهایشان حرف می‌زنند. از اتاقی برای گفتن اشتباهات و تجربیاتی که هر نفر در طول زندگی به دست آورده است.

مجموعه این‌ها با فضای سالم و ارتباط مؤثری که توسط صادقی ایجاد شده، هم برای شنوندگان اتاق‌های سیاسی متعدد و شلوغ کلاب هاوس فضای امن و آسایشی درست کرده است و هم برای مخاطبان نوجوانی که اصلا کاری به کار اتاق‌های دیگر ندارند و برای سرگرمی به این فضا آمده اند یک راه نجات است. راه نجاتی از اتاق‌های زرد و پر از فحاشی و حاشیه‌های بیخودی با حضور شاخ‌های اینستاگرامی که دست از سر کلاب هاوس هم برنداشته اند. کاش همه آدم‌های پر طرف دار که حرفی برای گفتن دارند و می‌توانند نسلی را با خود همراه کنند وارد این گونه فضا‌ها شوند و کار را از دست دلقک‌های مروج ابتذال بیرون بکشند؛ کاری که با همه ضعف‌های احتمالی، صادقی انجام می‌دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.