کد خبر : 5119 / /
/

المیرا شریفی مقدم یکی از مجریان معروف شبکه خبر است. او در سال های اخیر، به عنوان مجری در برنامه مصاحبه تلویزیونی با سران نظام دیده شده است. گریه های المیرا شریفی مقدم در آنتن زنده شبکه خبر و گفت و گو با همسرش، بارها سوژه شده است.

داستان «المیرا شریفی مقدم» و قتل پدر مجری شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم و دکتر حیدری، دو مجری و گوینده خبر معروف رسانه ملی در دهه نود شمسی هستند که در برنامه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بسیاری حضور دارند. المیرا شریفی مقدم ، متولد هجدهم خرداد سال شصت در تبریز است. او کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد داشته و مثل عادل فردوسی پور، مقطع تحصیلات عالیه را در حوزه ارتباطات، دنبال می کند.

جدید ترین برنامه زنده تلویزیونی که المیرا شریفی مقدم،اجرای آن را بر عهده داشت،مصاحبه تلویزیونی با سردار قالیباف در شامگاه ۵ شنبه ۱۳ آذر ۹۹ بود.

اما هنوز مدرک دکترا نگرفته است! همسر المیز شریفی مقدم هم از مجریان معروف شبکه خبر است. داود عابدی، همسر المیرا شریفی مقدم، گزارش گر ورزشی شبکه خبر و برنامه های ورزشی این شبکه محسوب می شود. المیرا شریفی مقدم از سال ۱۳۷۹ در رسانه ملی فعالیت دارد و اخیرا، مجری گری برنامه چاپ اول که برنامه صبحگاهی چالشی شبکه خبر است را نیز بر عهده دارد.

پدر المیرا شریفی مقدم در سال ۱۳۷۲ به قتل رسید. ساعت ۵:۲۵ دقیقه عصر ۱۹ دی ۱۳۷۲، جلوی خانه آن ها، افرادی برای سرقت کیف پدرش حمله می کنند و پدر به قتل می رسد. قاتلان هنوز پیدا نشده اند. شب وحشتناک قتل پدر را او در برنامه های تلویزیونی توضیح داده بود.

اولین خبری که المیرا شریفی مقدم در رسانه ملی خواند، مربوط به سال هشتاد شمسی بود. اخبار جوانان بود. سپس اخبار پزشکی خواند و روند ادامه یافت تا گوینده مرکزی شبکه خبر شد. شریفی مقدم از مجریان ثابت رسانه ملی است.

اینستانوشته های سیاسی واقتصادی و اجتماعی المیرا شریفی مقدم، در سال های اخیر، بازتاب های زیادی داشته است. یکی از معروف ترین صفحات اینستاگرام مربوط به مجریان صدا و سیما در اختیار المیرا شریفی مقدم است.


 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.