کد خبر : 5120 / /
/

در بیوگرافی المیرا شریفی مقدم به معرفی زندگی شخصی و کاری وی خواهیم پرداخت. خانم شریفی همسر خبرنگار مشهور ایران داود عابدی می باشد. این زوج مطرح دو فرزند با نام های امیر ابوالفضل وامیرارسلان عابدی دارند.

 

 

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر است. وی ۳۷ سال سن دارد و همسر داود عبادی خبرنگار معروف می باشد. خانم شریفی در تبریز به دنیا آمده است و در حال حاضر دانشجوی رشته میکروبیولوژی می باشد. در ادامه به شرح بیوگرافی المیرا شریفی مقدم  خواهیم پرداخت.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم

در بیوگرافی المیرا شریفی مقدم آمده است که وی متولد سال ۶۰ است و در تبریز به دنیا آمده است. خانم شریفی دانشجوی رشته میکروبیولوژی است و گوینده خبر در شبکه خبر نیز می باشد. او سال ۸۲ با گزارشگر مطرح اخبار ورزشی داود عابدی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند با نام های امیر ابوالفضل و امیرارسلان عابدی می باشد. خانم شریفی سال ۷۹ از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.