کد خبر : 5304 / /
/

مژده لواسانی تاکنون ازدواج نکرده است

بیوگرافی مژده لواسانی

مژده لواسانی متولد 20 آبان 1368 در تهران مجری ، سردبیر ، نویسنده ، کارگردان و گوینده رادیو می باشد. لواسانی به عنوان کودک در برنامه های «سلام کوچولو» «بچه های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می توانم» تجربه کرده است. او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال های «پلاک 14» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمدحسن زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید» ، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است.

عکس های مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی

مژده لواسانی

ازدواج و همسرش

مژده لواسانی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.مهران مدیری در برنامه دورهمی از وی پرسید چرا ازدواج نکرده اید که لواسانی ادامه داد:به نظرم ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و یک نفر باید باشد که بشود تا پایان عمر کنارش خوشبخت بود و درباره معیارهای همسر آینده اش گفت هم فکر بودن و پیدا کردن کسی که با او احساس آرامش کنی مهمترین معیار من برای ازدواج است . من دنبال ازدواج با ترکیب عقل و دل هستم و علاقه زیادی به مادر شدن دارم. حتی اسم بچه هایم را هم انتخاب کرده ام( امیر عباس، امیرعلی، نازنین زهرا ،نازنین فاطمه)

صحبتها ی مژده لواسانی در مورد خانواده اش

مژده لواسانی در مورد پدر می گوید:تعریف پدر برای من واقعا این طور است که پدر یعنی ستون محکم خانواده و برای من حکم مطلق یک تکیه گاه را دارد.در این رابطه توضیح می دهد:چند وقت پیش پدر و مادرم برای حج تمتع یک ماه از من دور بودند. درست است که دلتنگی مادر برایم اذیت کننده بود اما نبود پدرم باعث می شد حس کنم که با نبود او من در غربت هستم و پشتم گرم نیست. خیلی از بچه ها مستقل زندگی می کنند و کمتر در کارهای شان به پدر و مادرشان وابسته هستند اما تکیه من به مادر و به خصوص به پدرم انکار ناپذیر است.پدرم بر عکس من که کاملا عاطفی و احساساتی هستم مردی بسیار جدی و منطقی است و ما در این نکته بسیار با هم متفاوت هستیم اما با تمام این تفاوت ها تنها پناه من پدرم است، با توجه به اینکه به جهت اینکه هرکس در زندگی شخصی خودش و جزئیات زندگی اش پدر خودش را بهترین پدر می داند و این کاملا طبیعی است اما من به عنوان کسی که لحظه به لحظه در این زندگی حضور داشتم با جرات پدرم را بهترین پدر دنیا می دانم.من هیچ وقت دخترانگی کاملی برای پدر و مادرم نداشتم. چون تک فرزند بودم وظایف بیشتری داشتم اما هرگز نتوانستم به طور کامل به وظایفم عمل کنم اما آنها برای من پدرانگی و مادرانگی را تمام کردند. غیر از آنها پدر پدرم که در سال های دور در چند ماهگی پدرم فوت کرد و پدر مادرم یکی دیگر از اسطوره های بی نظیر من هستند. پدرمادرم در تمام 8 سال دفاع مقدس حضور داشت و یکی از لذت های زندگی من گوش دادن به خاطرات اوست. غیر از پدرم فکر می کنم او هم یکی از بهترین پدرهاست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.