کد خبر : 5463 / /
/

بهاره کیان افشار متولد سال 1362 می باشد

بهاره کیان افشار بازیگر معروف و خوش‌آتیه کشورمان است. بهاره کیان افشار طرفداران بسیاری دارد. بهاره کیان افشار را بیشتر در کارهای سینمایی دیده‌ایم. بهاره کیان افشار بازیگر کم کاری است که انتخاب‌های درستی داشته است. ​بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد.

بهاره کیان افشار و بهرام رادان

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار خوشگل ترین بازیگر زن سینما

بهاره کیان افشار

این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کارهای کامپیوتری و تبلیغاتی هم فعالیت هایی را انجام داده است.

استایل بهاره کیان افشار و عینکش

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار 

اطلاعات زیادی از زندگی شخصی بهاره کیان افشار در دست نیست و این بازیگر کشورمان در گفتگوهایش به این موضوع اشاره کرده است که از کودکی به بازیگری علاقه منده بوده و به دلیل مخالفت خانواده در ابتدا مشکلاتی برای بازیگر شدن او وجود داشت.

بهاره کیان افشار هرگز به بازیگری به عنوان تنها شغلش در زندگی نگاه نمیکند و در سالهای ابتدایی فعالیتش در دنیای هنر به همراه دوستانش در یک شرکت کارهای اجرایی دکوراسیون داخلی

مشغول فعالیت شد و همیشه سعی کرده است علاوه بر بازیگری شغل دیگری هم داشته باشد.

ترانه سرایی بهاره کیان افشار
بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار 

بهاره کیان افشاری از دوران کودکی ترانه هایی را می سرود و به واسطه آشناییت و رفت و آمدی که خانواده شان با بهرام رادان داشتند، بهرام رادان در چند قطعه از ترانه های او استفاده کرد.

قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان با ترانه ای از بهاره کیان افشار است که سال 1392 منتشر شد و ترانه سرایی 5 قطعه از آلبوم روی دیگر بهرام رادان برعهده بهاره کیان افشار بوده است.

بازیگری بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال 83 مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

ابراز علاقه بهاره کیان افشار به هومن سیدی

اولین سریال بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار 

بهاره کیان افشار سال 83 برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی مقابل دوربین رفت. این بانوی هنرمند در همان سال مشغول بازی در نمایش آزیتا حاجیان بود که توسط تینا پاکروان به محمدرضا شریفی نیا معرفی شد و به مجموعه کلاه پهلوی پیوست.

این بازیگر جوان در این سریال ایفاگر نقش شادی مستشارنیا بود و نزدیک به 7 سال مشغول بازی در این مجموعه بود و در این میان در تئاترهایی هم حضور داشت.

اولین فیلم سینمایی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار

فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387 اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در سینما است.

بهاره کیان افشار در اولین تجربه حضورش در سینما مقابل دوربین فیلمی متفاوت از عباس کیارستمی رفت و با بازیگران زیادی از دنیای هنر همبازی بود و تجربه های زیادی در کنار زنده یاد عباس کیارستمی و هنرمندان سینما کسب کرد.

پرسش و پاسخ

  • بهاره کیان افشار ازدواج کرده است
    خیر بهاره کیان افشار ازدواج نکرده است
  • بهاره کیان افشار چند سال دارد
    بهاره کیان افشارمتولد 1362 می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.