کد خبر : 5584 / /
/

امیر جعفری همسر ریما رامین فر می باشد

امیر جعفری یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر در آثار طنز ایفای نقش می کند. او اخیرا در کارهای جدی تری حضور پیدا کرده است و حتی می توان گفت او در حال حاضر یکی از سوپر استارهای سینمای ایران است. در ادامه بیوگرافی امیر جعفری و همسر ریما رامین فر و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری این هنرمند را آماده کرده ایم.

عکس جدید امیر جعفری در کنار پسرش

امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 10 شهریور سال 1353 در تهران است. او مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را دارد.

او کلاس های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخته است. امیر جعفری تا به حال 5 بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است.

شروع بازیگری

امیر جعفری بازی در سینما را در سال 1380 با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 شروع کرد.

فیلم نان عشق و موتور 1000

نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و ابوالحسن داوودی ساخته سال ۱۳۸۰ است. امیر جعفری در این فیلم در کنار اکبر عبدی، گوهر خیراندیش، سروش صحت و بهاره رهنما ایفای نقش کرد.

او سپس در فیلم قارچ سمی ایفای نقش کرد.

بازی در فیلم قارچ سمی

قارچ سمی، سیزدهمین فیلم بلند رسول ملاقلی‌پور است. تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را خود ملاقلی‌پور برعهده داشته‌است. جمشید هاشم‌پور و میترا حجار نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کنند. امیر جعفری در این فیلم در کنار میترا حجار، جمشید هاشم پور و اته فقیه نصیری ایفای نقش کرد.

بازی در سریال طنز بدون شرح

بازی در مجموعه بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی نخستین حضور او در تلویزیون بود و در کنار فتحعلی اویسی ایفای نقش کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.