کد خبر : 5702 / /
/

عکس های جدید هانا پاک نیت نوه محمود پاک نیت و مهوش صبرکن را ببینید.

محمود پاک نیت از بازیگران پیشکسوت و متولد سال ۱۳۳۱ در کازرون می باشد. او با مهوش صبرکن که او هم از بازیگران معروف است ازدواج کرده است . این زوج نوه زیبایی به نام هانا دارند که عکس های زیبایی از او در اینستاگرام منتشر شده است . در نیک صالحی تصاویر هانا پاک نیت با لباس زیبا و خاصش را بینید.

مدلینگ شدن هانا پاک نیت با لباس زیبا

هانا پاک نیت

هانا پاک نیت

هانا پاک نیت

هانا پاک نیت

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است.

زندگی هنری

محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت.

(۱۳۹۰) زیباتر از زندگی (انسیه شاه حسینی)

(۱۳۹۰) پنجشنبه آخر ماه (ماشاالله شاهمرادی زاده)

(۱۳۹۱) ترنج (مجتبی راعی)

(۱۳۹۵) عشقولانس (محسن ماهینی)

(۱۳۹۶) آقای سانسور (علی جبارزاده)

(۱۳۹۷) دیدن این فیلم جرم است! (رضا زهتابچیان)

(۱۳۷۵) سرزمین خورشید (احمدرضا درویش)

(۱۳۷۶) دنیای وارونه (شهریار بحرانی)

(۱۳۷۷) مرد عوضی (محمدرضا هنرمند)

(۱۳۷۷) جنگجوی پیروز (مجتبی راعی)

(۱۳۷۷) سیب سرخ حوا (سعید اسدی)

(۱۳۷۷) باشگاه سری (جمال شورجه)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.