کد خبر : 6037 / /
/

پردیس پورعابدینی متولد سال 1374 می باشد

پردیس پور عابدینی در تاریخ ۱۲ دی در سال ۱۳۷۴ در تهران متولد شده است و ساکن شهر تهران هستند.

پردیس پور عابدینی رشته هنر تحصیل کرده است. پورعابدینی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. به گفته همکارانش در سریال آقازاده این بازیگر تازه نفس سینمای ایران بسیار پرانرژی و مهربان و منظم است و تحت تاثیر نسیم ادبی بازی می‌کند.

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می‌باشد، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است که شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد.

عکس جدید پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی

پردیس پور عابدینی در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ‌های مختلف آشنا شود.

پردیس پور عابدینی یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد. این هنرمند در دوره تحصیلش در تئاتر دانشجویی بوده و از همان جا شروع به کار کرده و در جشنوار تئاتر داشجویی نیز حضور داشته است.

او یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد. پردیس عابدینی اجرا‌های بسیار قوی و موفقی در تئاتر داشته است و کارگردان تئاتر‌هایی که بازی کرده است هم نسیم ادبی بوده است.

اولین تجربه جلوی دوربین پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی

پردیس پورعابدینی اولین سریال خود را با حامد عنقا در سریال پرستاره آقازاده شروع کرد و با سوپر بازیگرانی، چون نیکی کریمی، امیر آقایی و امین حیایی در سریال آقازاده هم بازی شده است. او در این سریال نقش مقابل سینا مهراد را بازی میکند. سینا مهراد نیز بازیگر جوانی است که با سریال پدر به شهرت رسید. نویسنده این سریال نیز حامد عنقا بود.

اوج درخشش پردیس پور عابدینی

دانلود سریال آقازاده

پردیس پور عابدینی با اولین قسمت آقازاده به صدر اخبار این سریال رسید و بسیار طرفدار پیدا کرد. او که نقش راضیه (مانلی) را در این سریال بازی می‌کند. دختر تنهایی است که یک باند مافیایی که نیما با بازی امیر آقایی ان را هدایت می‌کند به عنوان پرستو وارد زندگی شخصیت‌های مهم سیاسی می‌شود و از ان‌ها اطلاعات جمع اوری می‌کند. او در آخرین عملیات خود که به دام انداختن و جمع اوری اطلاعات از یک مامور امنیتی به نام حامد با بازی سینا مهراد است، عاشق او می‌شود و داستان سریال اولین گره را در این سکانس به نمایش می‌گذارد.

در واقع این سریال اولین تجربه‌ی بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است. پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده و در تیر سال ۱۳۹۹ از شبکه نمایش خانگی پخش شد، نقش راضیه (مانلی) را بازی می‌کند. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد و با نقش‌آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.