کد خبر : 6458 / /
/

مبینا نصیری فارغ التحصل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است

 

فارغ التحصل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است ، جز اجرا در دانشگاه تدریس نیز میکند ، لفظ جگر در برنامه زنده تلویزیونی امروز هنوز تموم نشده وی را به مدت دو سال ممنوع التصویر کرد.

خانواده

پدرش جانباز دفاع مقدس استو یک خواهر به نام مونا و یک برادر به نام سجاد دارد.

بیوگرافی مونا نصیری

مونا نصیری خواهر مبینا نصیری متولد فروردین 1369 گریمور و چهره پرداز است.

آغاز فعالیت

از کودکی به کار گویندگی علاقه داشتم و صدایم را ضبط می کردم تا اینکه در حدود بیست سالگی با پذیرفته شدن در تستی که در رادیو و پس از آن شرکت در کلاس های آموزشی وارد این حرفه شدم.

وضعیت ازدواج و همسر مبینا نصیری

مبینا نصیری در گفتگوی سال 96 اعلام کرد که 8 ماه است عاشق شده و بزودی قرار است با یک مجری سرشناس ازدواج کند.

در نهایت 1 اسفند 1399 خبر ازدواج رسمی مبینا نصیری در 31 سالگی با مهدی توتونچی مجری 41 ساله شبکه ورزشی از طرف این دو چهره رسانه ای شد.

آقای توتونچی سابقا با نیلوفر اردلان فوتسالیست تیم ملی زنان ازدواج کرده بود و از وی صاحب یک پسر نوجوان به نام رادان می باشد.

از رادیو به تلویزیون

مبینا نصیری کار خود را از گویندگی در رادیو جوان و رادیو صدای آشنا شروع کرد و از همین طریق فرصت اجرا در تلویزیون و برنامه آفتابگردون شبکه دو را پیدا کرد و اولین کار تصویری کارنامه هنری وی شد ، در پی آن برنامه های زیتون و جوانی شبکه جام جم ، برنامه صعود و مکتب خانه غیرانتفاعی شبکه آموزش ، سیمای خانواده و صبح بخیر ایران ، سال تحویل 93، امروز هنوز تموم نشده ، شبکه هر ایرانی ، ویژه برنامه های روز زن ، روز دختر و… را در شبکه یک اجرا کرد.

شهرت وی بیشتر با برنامه صبح بخیر ایران بود که در تیر ماه 98 از این برنامه خداحافظی کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.