کد خبر : 6483 / /
/

عکس آرون افشار و خواهران منصوری را در این خبر مشاهده می کنید.

آرون افشار خواننده و آهنگساز ایرانی است. آرون افشار  متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده‌است. آرون افشار یک برادر کوچک‌تر با نام «عارف» (متولد سال ۹۰) دارد. آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار آن به فراگیری پیانو نیز پرداخت.

آرون افشار

افشار به‌طور جدی از سال ۱۳۹۶ وارد عرصهٔ موسیقی شد. او از زمان آغاز فعالیت حرفه‌ایش تاکنون چند ترانه منتشر کرده‌است که در میان آن‌ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌است.

اولین کنسرت آرون افشار در ۲۹ دی ۱۳۹۸ در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

 بیوگرافی آرون افشار

آرون افشار  

نام اصلی: وحید افشار

متولد: 1 تیر 1377

محل تولد: شاندیز مشهد 

حرفه: خواننده ، آهنگساز و نوازنده

سبک : پاپ

ساز برجسته: گیتار

آرون افشار (Aron Afshar) خواننده ایرانی متولد 1 تیر 1377 اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است. آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. آرون افشار در اجرای آهنگ هایش سبک خاصی دارد.

آرون افشار

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است.

آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال ۹۰ است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد. آرون افشار بطور جدی از سال ۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار آهنگ هایی شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

آرون افشار

همکاری آرون افشار با معین راهبر

معین راهبر با بسیاری از خوانندگان معروف همکاری دارد و آرون افشار نیز با معین راهبر کارش را شروع کرده است. معین راهبر مدیر هنری آرون افشار می باشد، آرون در بیوی اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده است و حضور وی را در پیشرفت کاری اش موثر می داند.

آرون افشار

ازدواج آرون افشار

آرون افشار هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

آهنگ های آرون افشار:

جانم باش

طبیب ماهر

خط و نشان

شب رویایی

ترکم کردی

مادر 

یار قدیمی

چال گونه

دلشوره

یار جونی

گیسو پریشون

پرسش و پاسخ

  • آرون افشار چه آهنگ هایی را خوانده است؟
    آهنگ های آرون افشار: جانم باش طبیب ماهر خط و نشان شب رویایی ترکم کردی مادر یار قدیمی چال گونه دلشوره یار جونی گیسو پریشون
  • آرون افشار متأهل است؟
    خبر مجرد است
  • آرون افشار متولد چه سالی است؟
    1377
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.