کد خبر : 828 / /
/

سریال ایرانی قورباغه جدید‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و کارگردانی آن را هومن سیدی بر عهده دارد. در سریال آقازاده بازیگرانی چون هومن سیدی ، نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، نوید پورفرج – فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال قورباغه قسمت سوم منتشر شد. سریال قورباغه جدیدترین سریال نمایش خانگی است. سریال قورباغه به کارگدانی هومن سیدی منتشر شد. سریال قورباغه در خلاصه داستان آمده:دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم. سریال قورباغه قسمت سوم را دانلود کنید. سریال قورباغه جزئیات بیشتر درباره سریال قورباغه را بخوانید. 

سریال ایرانی قورباغه جدید‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و کارگردانی آن را هومن سیدی بر عهده دارد. در سریال آقازاده بازیگرانی چون هومن سیدی ، نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، نوید پورفرج – فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سحر دولتشاهی در سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است در هر قسمت مخاطب را با زوایای مختلف فیلم آشنا کرده و بازیگران مطرح و یا جدیدی به آن اضافه می شود تا روند داستان فیلم را کامل نمایند.

هومن سیدی در تجربه ای متفاوت به سراغ بازیگران سرشناس و چهره های جوان رفته و تا کنون این سریال نظر مخاطبان بسیاری را جلب نموده است.

نقش فرانک در سریال قورباغه

نقش سحر دولتشاهی در کاراکتر«فرانک» از قسمت پنجم در سریال قورباغه آغاز شد. فرانک هم دانشگاهی و معشوقه رامین در گذشته، تولید کننده مواد و کارمند آزمایشگاه است.

جزئیات سریال قورباغه

سریال قورباغه

هومن سیدی، کارگردان، نویسنده و تدوینگر این سریال می‌باشد. از بازیگران این مجموعه می‌توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، مهران غفوریان، محمد امین شعر باف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پور فرج اشاره کرد.

سریال قورباغه، نخستین سریال شبکه خانگی است که هومن سیدی آن را کارگردانی کرده و هم چنین نخستین تجربه نوید محمد زاده در بازی در سریال‌های پخش خانگی می‌باشد. و همچنبین کارکردانی فیلم‌های مغزهای کوچک زنگ زده، اعترافات ذهن خطرناک من و افریقا نیز ار کارهای هومن سیدی می‌باشد.

  • کارگردان: هومن سیدی
  • تهیه‌کننده: علی اسدزاده
  • نویسندگان: هومن سیدی

بازیگران سریال قورباغه:

هومن سیدی ، نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، نوید پورفرج – فرشته حسینی ، آناهیتا افشار ، مهران غفوریان ، نوید پورفرج ، محمدامین شعرباف ، احسان منصوری ، نیما مظاهری ، سعید حاج علی ، سیامک اتفاقیان

سریال قورباغه

معرفی سریال قورباغه

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده: دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم

هومن سیدی و نوید محمدزاده

هومن سیدی و نوید محمدزاده پیش از این سریال در فیلم‌های سیزده، خشم و هیاهو و مغز‌های کوچک زنگ زده با یکدیگر همکاری داشته‌اند و سریال قورباغه چهارمین تجربه مشترک آنها به حساب می‌آید.

ژانر قورباغه

ژانر مجموعه داستانی قورباغه، درام، اجتماعی و معمایی می‌باشد. این سریال به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و تاثیراتی که بر روی فرد می‌گذارد، اشاره می‌کند

تیتراژ آغازین سریال قورباغه

تیتراژ آغازین سریال به شدت یادآور سریال‌هایی چون کارآگاهان حقیقی است. نمایش چهره‌ها و تصاویر تو در توی سکانس‌های مختلف در این چهره‌ها و موسیقی آرام و جذابی که در پس زمینه این تیتراژ وجود دارد، هر تماشاگری را یاد تیتراژ این سریال تاریک و کارآگاهی جذاب سال‌های پیش می‌اندازد.

درباره سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، یسنا میرطهماسب، الهام کردا، سولماز غنی، علی اوجی، بهشاد شریفیان ، مریم سرمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان

فرزاد فرزین، باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق

دانلود سریال ملکه گدایان

دانلود سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول شبکه نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی چون باران کوثری – رویا نونهالی – پانته آبهرام و با بازی فرزاد فرزین می‌باشد که این سریال را یکی از جذاب‌ترین سریال‌های نمایش خانگی کرده است این سریال یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های سال ۹۹ می‌باشد که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

داستان سریال ملکه گدایان

درخلاصه داستان آمده است که امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.