کد خبر : 860 / /
/

قسمت چهارم برنامه همرفیق (مهمان: فاطمه معتمدآریا)، قسمت سوم سریال قورباغه و قسمت اول سریال ملکه گدایان به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیده اند. در این مقاله لینک تمامی این آثار جهت دانلود و تماشای شما کاربران عزیز در دسترس قرار گرفته است.

همرفیق عنوان یک برنامه تاک شو (گفتگو محور) با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی و همچنین نویسندگی سروش صحت می باشد. این گونه برنامه های محاوره ای و مصاحبه مانند، مثال های فراوانی در امریکا دارد که چند سالی است در ایران نیز جا افتاده است. نکته متمایز همرفیق این است که هر شرکت کننده یک رفیق (همرفیق) نیز با خود به برنامه می آورد و در دقایفی نیز او حضور دارد.

تا کنون با پخش 3 قسمت از این سریال، استقبال قابل توجهی در قبال آن شده است در حدی که بسیاری را شگفت زده کرده است. در گذشته سابقه نداشت که یک برنامه مصاحبه گونه تا این حد مخاطب داشته باشد. از نکات قابل توجه دیگر همرفیق مصاحبه جدید سینا ولی الله می باشد که پس از این که عده ای از کاربران فضای مجازی ادعا کرده بودند که همرفیق شهاب حسیتی کپی شده از چندشنبه با سینا می باشد، ولی الله در جدیدترین مصاحبه خود خاطر نشان کرد به صرف این که شهاب حسینی مانند من روی میزی نشسته باشد و با مهمان هایش گپ بزند که کپی یا تقلید حساب نمی شود و این سبک از برنامه ها در همه جای جهان مرسوم است. بدین ترتیب وی این ادعا را رد کرد.

همرفیق

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی به همراه سام درخشانی به عنوان رفیق رودرروی شهاب حسینی قرار گرفت.

شایعاتی مبنی بر دستمزد نجومی چند میلیاردی نوید محمدزاده و همچنین حضور محسن چاوشی در این برنامه نیز مطرح شد و این که به وی برای شرکت در همرفیق پیشنهاد  2 و نیم میلیارد تومانی داده شده بود و چاووشی نپذیرفته است. شایعات ولی در حد شایعه باقی می مانند همیشه و نمی توان به آن ها استناد کرد.

حال در این هفته و قسمت چهارم از همرفیق، فاطمه معتمدآریا مهمان همرفیق شده است. پیشنهاد ما این است که حتما به تماشای این برنامه جذاب بنشینید چرا که گفتگوهای شنیدنی و پرهیجانی در آن ، مابین مهمان ها و مجری رد و بدل می شود.

درباره حضور فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند در برنامه «همرفیق»چهارمین برنامه همرفیق حتی پیش از پخش هم خیلی جذاب به نظر می‌رسید. فاطمه یا آن‌طور که دوستانش او را صدا می‌کنند، سیمین معتمدآریا، برای اولین‌بار در طول فعالیت نزدیک به چهل‌ساله‌اش در تئاتر، تلویزیون و سینما، برای گفتگو روبه‌روی دوربین‌ها ظاهر شد و برابر شهاب حسینی نشست.

محمدناصر حق خواه | شهرآرانیوز - یک ماه از اولین پخش برنامه پرسروصدای همرفیق، که اولین تاک‌شوی ساخته‌شده در پلت‌فرم‌های ویدئویی اینترنتی ایرانی است، می‌گذرد. در این ۴ هفته و ۴ برنامه، از اولین حضور نوید محمدزاده در یک گفت‌وگوی غیرسینمایی که هر دقیقه‌اش را می‌شد به‌عنوان یک فراز جنجالی پررنگ کرد، داشتیم تا برنامه کم‌حاشیه و بی‌سروصدای هوتن شکیبا که میهمان اصلی‌اش انگار نه خود شکیبا که بهرام افشاری بود و البته گفت‌وگوی تکراری و حدس‌زدنی با پژمان جمشیدی و سام درخشانی که در آن باز همان حرف‌های همیشگی و خاطرات تلفیقی فوتبالی و سینمایی ردوبدل شد.

اما چهارمین برنامه همرفیق حتی پیش از پخش هم خیلی جذاب به نظر می‌رسید. فاطمه یا آن‌طور که دوستانش او را صدا می‌کنند، سیمین معتمدآریا، برای اولین‌بار در طول فعالیت نزدیک به چهل‌ساله‌اش در تئاتر، تلویزیون و سینما، برای گفتگو روبه‌روی دوربین‌ها ظاهر شد و برابر شهاب حسینی نشست. 

میهمان دیگر همرفیق که براساس قرارداد درون برنامه باید بهترین رفیق میهمان اصلی باشد، مرضیه برومند بود. این ترکیب بدون شک ذهن‌ها را به‌سمت دهه طلایی ۶۰ برای سینمای کودک و برنامه‌سازی برای کودکان می‌برد و خاطرات فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی «مدرسه‌موش‌ها» و برنامه «خونه مادربزرگه» و چندین اثر دیگر که به‌قول خانم مرضیه برومند، این روز‌ها به آثار کلاسیک تبدیل شده‌اند. خاطرات آن روز‌ها که با میان‌داری و خوش‌بیانی خانم برومند در برنامه تعریف می‌شد، بلا‌فاصله به پاره‌های چند دقیقه‌ای تبدیل و در اینستاگرام به‌سرعت دست‌به‌دست شد.

درباره حضور فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند در برنامه «همرفیق» و چیز‌هایی که باید مرور می‌شد!

از علاقه عجیب‌وغریب معتمدآریای جوان به عروسکش در مدرسه موش‌ها که آن را به هیچ‌کس نمی‌داده و اگر کسی به‌جای او عروسک‌گردانی می‌کرده، معتمدآریا گریه می‌کرده است! تا بامزگی‌ها و شیطنت‌های حمید جبلی و ایرج طهماسب که در روز‌های جوانی و گمنامی زیر نظر خانم برومند کار می‌کرده‌اند. اما چرا این خاطره‌ها در این روز‌ها که از درودیوار فضای مجازی، برنامه گفت‌وگومحور و خاطره‌بازی می‌ریزد، این‌قدر مهم شده است؟ بحث اصلی اتفاقا شیرینی این خاطره‌بازی‌ها نیست، زیرا مثل آن و بامزه‌تر از آن را زیاد پیدا خواهید کرد.

بحث اصلی، اصالت و نفس گرمی است که این خاطرات از آن برمی‌آیند، از مهم‌ترین بخش‌های این گفتگو جایی بود که خانم‌برومند از پولی‌شدن همه‌چیز و غالب‌شدن اصول بازار بر مناسبات سینمایی و تلویزیونی گفت و بی‌میلی به مادیات و احترام به هنر و کار هنری در روز‌های گذشته. چیزی که برای ما خاطرات شیرین آن روز‌ها را زنده می‌کند و هنوز هم که هنوز است، دیدن یک قسمت از «خونه مادربزرگه» را برای خیلی از ما از تماشای سریال‌های کیلویی این روز‌ها جذاب‌تر می‌کند. به‌احتمال همین اصالت بود که به هنرمند اجازه می‌داد در آرامش و بدون دغدغه پول، در اثرش غرق شود و پیامدآن، تماشاچی را هم با خود غرق کند، آن‌چنان که ۳۰ سال بعد بازهم یک برنامه را این‌قدر پربازخورد‌ می‌کند!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.