کد خبر : 898 / /
/

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون بعد از اینکه حدود 50 کیلو لاغر شد به نظر می رسد با نقش های کمدی هم خداحافظی کرد.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر او را با کارهای طنز می شناسیم تصویری عجیب از خود منتشر کرد و این شائبه را در ذهن مخاطبان ایجاد کرد که دیگر غفوریان طنز کار نمی کند.

مهران غفوریان در سریال قورباغه نیز حضور دارد و با توجه به تنها یک فریم تصویری که از او منتشر شده، به نظر می‌رسد با یک نقش‌آفرینی متفاوت، مخاطبان را غافلگیر کرده است.

مهران غفوریان و چهره متفاوتش در قورباغه 

مهران غفوریان

فیلم توقیف شده کاهانی نخستین نقش جدی غفوریان

مهران غفوریان بازیگر «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» درباره‌ی آخرین ساخته‌ی عبدالرضا کاهانی گفت: «کاهانی دوست من است و پیشنهاد بازی در فیلمش را تلفنی به من گفت. قرار بود سوپرایز بازیگر‌های فیلم باشم. رفتم دفتر کاهانی و فیلم‌نامه را خواندم. او می‌خواست شخصیت متفاوت‌تری از خودم را بازی کنم. من چپ دست هستم و کاهانی از من خواست نوشتن با دست راست را شروع کنم. این فیلم نتیجه‌ی تلاش زیاد یک گروه است و دلم می‌خواهد با آمدن وزیر جدید مشکلات اکران فیلم‌ها برداشته شود.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.