کد خبر : 10258 / /
/

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران رشدی حدود ۲۵ هزار واحدی را به ثبت رساند. این اولین واکنش بورس به انتخاب «مجید عشقی» به عنوان رئیس جدید بورس بود.

 

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشد حدود ۲۵ هزار واحدی در کمتر از ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌‎نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران رشدی حدود ۲۵ هزار واحدی را به ثبت رساند. این اولین واکنش بورس به انتخاب «مجید عشقی» به عنوان رئیس جدید بورس بود.

بازار در حالی شروعی سبز داشته که هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با ثبت روزهای منفی و بازدهی منفی ۵٫۵ درصدی یکی از بدترین عملکردهای خود از ابتدای تابستان را به ثبت رساند. این در حالی بود که در هفته گذشته بیش از ۳٫۷ هزار میلیارد تومان پول حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

در جریان معاملات امروز، سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند. در حالی که اکثر گروه‌ها امروز روندی مثبت دارند، گروه پالایشی با روندی متعادل کار خود را آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد تغییر مدیرعامل بورس، موجب شده تا شوکی مثبت به بازار سهام وارد شود و حالا شاخص مجددا کانال ۱٫۴ میلیون واحدی را پس گرفته است. با این حال پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده روند بازار متعادل و پرنوسان باشد.

در نیم ساعت نخست معاملات امروز، ارزش معاملات بیش از یکهزار میلیارد تومان بوده و سه نماد شپنا، کمند و پالایش بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.