کد خبر : 1200 / /
/

به احتمال فراوان هافبک استقلال که این روزها مغضوب سرمربی آبی ها است، در پایان نیم فصل اول لیگ برتر از جمع استقلالی ها جدا می شود.

به احتمال فراوان هافبک استقلال که این روزها مغضوب سرمربی آبی ها است، در پایان نیم فصل اول لیگ برتر از جمع استقلالی ها جدا می شود.

 فرشید باقری پس از نود و چهارمین دربی پایتخت که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، به دلیل بی‌انگیزگی در تمرینات و رفتار‌های غیرحرفه‌ای، توسط محمود فکری سرمربی تیم استقلال از تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

فرشید باقری

به نظر می‌رسد باقری از وضعیت خود در تیم استقلال راضی نیست و گویا او توقع داشته که در دربی تهران به میدان برود، اما چون سرمربی از او استفاده نکرده، از دست کادرفنی ناراحت شده و این ناراحتی را در تمرین هم بروز داده است.

با توجه به اینکه هم فکری از این عملکرد این بازیکن راضی نیست و هم خود باقری بابت نیمکت نشینی هایش دلخور است،  احتمال جدایی او از استقلال در نیم‌فصل زیاد است. این در حالی است که پیش از این هم شایعاتی درباره جدایی این بازیکن از استقلال در ابتدای فصل به گوش می‌رسید اما در آن مقطع زمانی فکری با جدایی او مخالفت کرد ولی الان بعید است که سرمربی آبی ها مشکلی با جدایی باقری از جمع آبی پوشان داشته باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.