کد خبر : 1326 / /
/

.آخرین لایو علی انصاریان را در ادامه مشاهده می کنید.

علی انصاریان بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان است که بعد از خداحافظی با فوتبال به طور کاملا حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد. گفتنی است. علی انصاریان به دلیل داشتن روحیه بسیار  شاد و شوخ طبع بودنش در بسیاری از سریال‌های طنز و فیلم‌ها خوش درخشید و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. علی انصاریان از پس نقش‌های جدی هم به خوبی برآمد و رضایت مخاطبان را جلب کرد. پس از درگذشت علی انصاریان کلیپ‌ها و عکس‌هایی در فضای مجازی از او و شیطنت هایش منتشر می‌شود. آخرین لایو علی انصاریان را در ادامه مشاهده می کنید.

آخرین لایو ایسنتاگرامی علی انصاریان  و شوخی +18

صحبت های رضا صادقی بر سر مزار علی انصاریان 

طراحی سنگ مزار علی انصاریان 

دردناک ترین عکس علی انصاریان

پیام  مادر علی انصاریان برای مردم

علی انصاریان

 عموی علی انصاریان 

حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق طی پیامی ویدئویی با تشکر از تسلیت‌گویی مردم در پی درگذشت برادرزاده‌اش علی انصاریان، دو درس به جوانان براساس زندگی او نقل کرد.

این استاد اخلاق گفت: برای تمام خانواده ما حادثه سفر برادرزاده‌ام علی انصاریان به عالم بعد سخت بود، اما راه درست تسلیم بودن محضر پروردگار و ادب در محضر خدا بود. علی وابسته و عاشق اهل بیت و زیارت ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه از سراسر کشور بزرگان، علما و به خصوص جوانان به من تسلیت گفتند که این تسلیت‌ها مایه آرامش نه تنها من بلکه خانواده ما بود که تشکر می‌کنم و آرزوی خیر دنیا و آخرت برای شما دارم، تصریح کرد: به جوانان می‌گویم چرا علی محبوب همه بود؟ اول اینکه هیچ گاه چهره عبوس و تلخ نداشت. انسانی که خدا، اهل بیت و قرآن را قبول دارد، ظاهرش شاد است.

انصاریان افزود: دوم در بین امتیازهای اخلاقی‌اش خدمت به پدر و مادر سرآمد بود. برادر من نزدیک یک سال درگیر سرطان سنگین بود که علی در بیمارستان و خانه تمام کارهایش را تعطیل کرده بود و یک لحظه از کنار بسترش جدا نشد. بعد از فوت پدر نیز او اجازه نداد مادر لحظه‌ای احساس تنهایی و فراق کند.

این استاد اخلاق گفت: شما جوانان هم اگر می‌خواهید مدنظر محبت ویژه خدا قرار گیرد و چنین محبتی در میان اقوام به شما عنایت شود، تا جایی که برای شما امکان دارد، حق پدر و مادر، ادب نسبت به آنها را رعایت کنید و به آنها محبت داشته باشید.

آخرین عکس علی انصاریان با دخترش طوبی!

علی انصاریان

 الناز حبیبی عکس خود و علی انصاریان را در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی منتشر کرد .

علی انصاریان و الناز حبیبی در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی هم بازی بودند.

الناز حبیبی بازیگر نقش اصلی فیلم رمانتیسم عماد و طوبی که در بین 16 اثر راه یافته به جشنواره فیلم فجر بودند، حضور داشت در اینستاگرام خود عکسش با علی انصاریان را منتشر کرد.

الناز حبیبی اینطور نوشت: بابای طوبا یک هفته شد.

علی انصاریان که چند روز پیش به علت بیماری کرونا جانش را از دست داد در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی نقش پدر الناز حبیبی را بازی می کرد.

بازی علی انصاریان در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا

علی انصاریان

فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» در حالی به‌عنوان فیلم افتتاحیه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود که علی انصاریان از بازیگران آن این روزها درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا است.

 «مهر سیمرغ» عنوان بسته خبری-تحلیلی روزانه‌ای است که به مرور متن و حاشیه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. هر روز می‌توانید با «مهر سیمرغ ۳۹» در جریان آخرین تحولات بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور، در متفاوت‌ترین دوره برگزاری قرار بگیرید.

سال گذشته و در قالب «مهر سیمرغ ۳۸» روایت‌گر متن و حاشیه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بودیم.

جشنواره فیلم فجر در حالی متفاوت‌ترین دوره خود را در سایه تهدید «کرونا» آغاز می‌کند که یکی از بازیگران فیلم افتتاحیه این رویداد، درگیر مبارزه با این ویروس منحوس است و احتمال مهمترین غایب جشنواره در روز رونمایی از فیلمش محسوب می‌شود. علی انصاریان فوتبالیست باسابقه‌ای که چند سالی است به عرصه سینما ورود کرده و بازیگری را هم تجربه می‌کند، در یکی از جدی‌ترین تجربه‌های بازیگری‌اش در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به ایفای نقش پرداخته است؛ فیلمی که امروز به‌عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سی‌ونهم در برج میلاد روی پرده می‌رود.

علی انصاریان در همان دوران اوج حضورش در میدان فوتبال، اولین‌بار به‌عنوان بازیگر در سریال طنز «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان مقابل دوربین ظاهر شد و بعد از آن در چندین سریال کمدی دیگر هم نقش خود به‌عنوان یک فوتبالیست مشهور را ایفا کرد. اولین پیشنهاد جدی برای بازیگری در یک فیلم را اما شهرام شاه‌حسینی برای فیلمی ویدئویی به نام «کلاف» به او داد.

پروتره جذاب علی انصاریان 

از سال ۹۱ و با ایفای نقش اصلی در فیلم «کلاف» علی انصاریان رسماً وارد دنیای بازیگری شد و در ادامه مسیر هم تجربه‌های متفاوتی را در قالب سریال، تله‌فیلم و فیلم سینمایی در کارنامه خود ثبت کرد.

فیلم‌های «اژدر» و «کلوب همسران» واپسین تجربه‌های انصاریان بر پرده سینما بود که هر دو از آثار گیشه‌ای محسوب می‌شدند. در این شرایط پیشنهاد نقش‌آفرینی در فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» از سوی کاوه صباغ‌زاده می‌توانست نقطه عطفی برای هنرنمایی انصاریان در مقام یک بازیگر محسوب شود.

علی انصاریان

«رمانتیسم عماد و طوبا» یک کمدی فانتزی در سبک و سیاق فیلم اول کاوه صباغ‌زاده یعنی «ایتالیا ایتالیا» است و همین ایفای نقش در آن را برای بازیگران به چالشی جدی‌تر بدل کرده است.

حالا اما در حالی قرار است نقش‌آفرینی علی انصاریان در «رمانتیسم عماد و طوبا» بر پرده مهمترین رویداد سینمایی کشور رونمایی شود که او خود پنجه در پنجه ویروس منحوس کرونا، در بستر بیماری است. طبق آخرین اعلام پزشکان معالج او وضعیت وخیم اولیه را پشت‌سر گذاشته و امیدها برای غلبه او بر ویروس کرونا بیش از گذشته است.

به امید آنکه او تا پایان ده روز جشنواره فرصت پیدا کند و حتی به اندازه یک سئانس مخاطبان جشنواره را در تماشای «رمانتیسم عماد و طوبا» همراهی کند.علی پروین، علی دایی، علی کریمی، حمید درخشان، علی فتح الله زاده، حمیدرضا گرشاسبی، جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری، بهنام ابوالقاسم‌پور، سیدجواد هاشمی، میثاق معمارزاده، علیرضا منصوریان، محمد پنجعلی، رضا جباری، وریا غفوری، احمد خمینی، محمد علیزاده و محمد پروین از چهره‌های شاخصی بودند که در این مراسم حضور یافتند.

کلیپ عاشقانه مرحوم علی انصاریان و ماهچهره خلیلی 

بیوگرافی علی انصاریان 

علی انصاریان

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در تیم شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. پس از فوتبال، او در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. او همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.[۵] او برادرزادهٔ حسین انصاریان، روحانی مطرح شیعه بود

انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

علی انصاریان با لباس پرسپولیس

علی انصاریان

علی انصاریان (در وسط تصویر) با لباس استقلال تهران

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقهٔ بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

جدول عملکرد باشگاهی علی انصاریان

سال باشگاه بازی گل

۷۵–۷۷ فجرسپاسی ۲۰ ۲

۸۲–۷۷ پرسپولیس ۸۸ ۱۰

۸۳ سایپا ۶ ۰

۸۳–۸۵ پرسپولیس ۴۸ ۱۱

۸۵–۸۶ استقلال تهران ۲۳ ۴

۸۶–۸۷ استیل آذین ۲۰ ۲

۸۷–۸۸ استقلال اهواز ۱۴ ۰

۸۸–۸۹ گسترش فولاد ۱۳ ۰

۸۹–۹۰ شهرداری تبریز ۱۸ ۰

۹۰ شاهین بوشهر ۱۰ ۰

حواشی علی انصاریان 

علی انصاریان

اظهارات در برنامه ویتامین ۳

انصاریان در دی ماه ۹۱ در برنامه زنده تلویزیونی «ویتامین ۳» در شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه مادرش حاضر شد. وی در بخشی از اظهاراتش دربارهٔ انتقال به استقلال پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس، انتقال به استقلال را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تأکید کرد شرایطی به‌وجود آمد که مجبور به این کار شد.

حواشی برنامه زابیواکا

حواشی اصلی برنامه مربوط به علی انصاریان است که در بخشی از برنامه به نام «سخن بزرگان» با خواندن اشعاری از ترانه‌های خوانندگان لس آنجلسی، همواره حواشی زیادی ایجاد کرده‌است که گفته می‌شود این عملکرد او در ده روز اجرا باعث دریافت ۱۴۰ تذکر از سمت سازمان صدا و سیما شده‌است. یکی از این خواننده‌ها شهرام شب‌پره بود که شوخی انصاریان با یکی از ترانه‌هایش موجب اعتراض و واکنش از سوی او شد.

یکی از قسمت‌های جریان‌ساز این برنامه نام بردن مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش بود. واکنش مجریان برنامه علی انصاریان و مجید یاسر به این اتفاق باعث شد تا کلیپ‌های این قسمت از برنامه از پربازدیدترین کلیپ‌های صفحات مجازی باشد.

این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور مجدد آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

درگذشت علی انصاریان

علی انصاریان

انصاریان در ساعت ۱۶:۱۵ عصر چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ در اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

طبق گزارش صداوسیما، انتقال ویروس کرونا در برنامه تصویری اپلیکیشن پرسپولیس صورت گرفت که علی انصاریان همراه با مهرداد میناوند در آن شرکت کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی لحاظ نشده بود. علاوه بر نداشتن ماسک، حتی فاصله‌گذاری نیز مناسب نبود. در روند درمان بی‌نتیجه مهرداد میناوند و علی انصاریان، محمدرضا هاشمیان پزشک بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مصاحبه‌های فراوانی را در راهروی بیمارستان لاله و بیمارستان فرهیختگان انجام داد و پست‌هایی در همین رابطه در اینستاگرام منتشر کرد. هاشمیان در حین این مصاحبه‌ها و پست‌ها مواردی نظیر داروهای مصرفی،

سی‌تی اسکن ریه و سایر مواردی را که جزء حریم بیمار است، افشا نمود که این اقدام وی انتقادات فراوانی از سوی پزشکان برانگیخت.

در روزهای قبل از درگذشت وی، وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما در ساعات آخر روز دوشنبه وضعیتش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد تا حدی که مهدی قایدی، افشین پیروانی و… در فضای مجازی از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند. هاشمیان، پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه دربارهٔ وضعیت او صحبت کرد تا این که درگذشت انصاریان به وقوع پیوست.

علی انصاریان
انصاریان در ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ بنابر خواسته خودش، در قطعه ۲۲۲ بهشت زهرای تهران در جوار پدرش، اسماعیل انصاریان به خاک سپرده شد. عموی وی، حسین انصاریان بر پیکرش نماز میت خواند. مراسم خاکسپاری او با حضور خانواده‌اش، جمعی از دوستان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.